تمرینات تیم ملی نوجوانان زیر نظر حسین عبدی در کمپ تیم های ملی آغاز شده است.

تیم ملی نوجوانان و حسین عبدی؛ استارت دوباره
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی نوجوانان آسیا در سال 2022 مسابقات مقدماتی و نهایی جام ملت های آسیا را پیش رو دارد و در صورت موفقیت در این مسابقات در سال 2023 به عنوان یکی از چهار نماینده فوتبال آسیا در مسابقات جام جهانی نوجوانان شرکت خواهد کرد.

حسین عبدی به بهانه شروع تمرینات تیم ملی نوجوانان 35 بازیکن را به اردوی آماده سازی فرا خوانده است. نکته جالب اینکه از این جمع 6 بازیکن بازیکنان تیم آکادمی کیا هستند. او تیم ملی نوجوانان را در حال حاضر برای حضور در مسابقات کافا آماده می کند.

حسین عبدی پیش تر هم هدایت تیم ملی نوجوانان را بر عهده داشت و به همراه این تیم به مسابقات نهایی جام ملت ها صعود کرد اما به خاطر کرونا مسابقات جام ملت های آسیا و هم چنین جام جهانی در سال 2021 متوقف شد.

بر اساس اعلام ابراهیم قاسمپور، سخنگوی کمیته فنی فدراسیون فوتبال روز 10 اردیبهشت روزمه و برنامه سه نامزد هدایت تیم ملی جوانان مورد بررسی قرار می گیرد و سرمربی تیم ملی جوانان هم انتخاب خواهد شد و به نظر می رسد در همین ماه شاهد آغاز تمرینات دوباره تیم ملی جوانان هم خواهیم بود. تیم ملی جوانان اسفند ماه باید در مسابقات مقدماتی جام ملت های آسیا شرکت کند.