گرت بیل، ستاره ولزی، بی‌صبرانه در انتظار بازی در لیگ آمریکا و تیم جدیدش است.

بیل: آمریکا بهترین انتخاب برای من و خانواده‌ام است
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد بیل در پایان فصل گذشته با رئال مادرید تمام شد و این بازیکن به صورت آزاد از این تیم جدا شد تا به لس آنجلس اف سی ملحق شود. 

دوران حضور او در سانتیاگو برنابئو با قهرمانی‌ها و موفقیت‌های بسیاری همراه بود و او 9 سال درخشان را با فتح پنج لیگ قهرمانان پشت سر گذاشت اما در سال‌های پایانی شرایط چندان خوبی را در این تیم تجربه نکرد. 

مصدومیت‌های متعدد و حواشی بیرون از زمین باعث شد که این بازیکن جایی در ترکیب رئال مادرید نداشته باشد و در نهایت نیز دو طرف تصمیم به قطع همکاری با یکدیگر بگیرند. 

بیل که چند روز قبل به صورت رسمی به لس آنجلس اف سی ملحق شد، در بیانیه‌ای که در سایت رسمی این باشگاه آمریکایی منتشر شده گفت:« من از این انتقال به باشگاه لس آنجلس اف سی بسیار خوشحال و هیجان‌زده هستم.»

او با تاکید روی تصمیم درستی که گرفته اضافه کرد:«این جایگاه درستی برای من و خانواده‌ام است و بهترین انتخاب در زمان درستی در زندگی حرفه‌ای من است. بی‌صبرانه در انتظار شروع کارم با این تیم و آمادگی برای کسب جام‌های بیشتر در لس آنجلس هستم.»

این بازیکن 32 ساله در 17 سال اخیر در اروپا حضور داشته و در ترکیب تیم‌هایی چون ساوتهمپتون، تاتنهام و رئال مادرید به میدان رفته و حالا قرار است تجربه بازی در قاره دیگری را هم به دست آورد. 

او در طول دوران فوتبالش همچنین 106 بازی برای تیم ملی ولز انجام داده و 39 گل برای این تیم به ثمر رسانده تا بهترین گلزن تاریخ فوتبال کشورش باشد.