ستاره برزیلی نیوکاسل از نیمار درخواست کرد به این تیم منتقل شود و گفت در نیوکاسل، پیراهن شماره 10 منتظر نیمار است.

نیمار به نیوکاسل دعوت شد؛ شماره 10 منتظر تو است
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، درحالی‌که در روزهای اخیر موجی از شایعات درباره احتمال جدایی نیمار از پاری‌سن ژرمن آغاز شده و گمانه‌زنی‌هایی درباره باشگاه آینده او مطرح است، جوئلینتون، بازیکن برزیلی باشگاه نیوکاسل، از نیمار خواست راهی این تیم شود و مطمئن باشد پیراهن شماره 10 در نیوکاسل منتظر او است.

نیمار که در زمان پیوستن به PSG با قراردادی 222 میلیون یورویی عنوان گران‌ترین فوتبالیست دنیا را به خود اختصاص داد حالا در دوراهی باقی ماندن در پاریس یا ترک این باشگاه قرار دارد. رسانه‌ها اخیرا گزارش دادند PSG آماده گوش دادن به پیشنهادها برای نیمار است و گفته می‌شود چلسی یکی از گزینه‌های محتمل برای او است.

اما جوئلینتن، ستاره برزیلی نیوکاسل، باشگاهی که حالا تحت مالکیت عربستانی‌ها است و در نتیجه منابع مالی لازم برای خرید ستاره گران‌قیمتی مثل نیمار را دارا است، از او خواست راهی سنت‌جیمز پارک شود تا به جمع او و دیگر ستاره برزیلی نیوکاسل، برونو گیمارش، ملحق شود.

جوئلینتون، مهاجمی برزیلی است که سه فصل گذشته را در نیوکاسل بازی کرده. او ضمن خطاب قرار دادن نیمار گفت:" ما می‌توانیم پذیرای نیمار باشیم. او به هر تیمی در دنیا برود به نفع آن تیم خواهد بود. من نمی‌توانم حق مطلب را ادا کنم چون نیمار الگوی بزرگ من است. یک ستاره خیلی بزرگ در دنیای فوتبال".

مهاجم برزیلی نیوکاسل در ادامه دعوت خود از نیمار گفت:" از همینجا از نیمار دعوت می‌کنم. نیمار، اگر این را می‌شنوی، بدان که می‌توانی به نیوکاسل بیایی. امیدوارم مربی ما نیمار را بخواهد. پیراهن شماره 10 ما منتظر او است. من از برونو، دیگر برزیلی نیوکاسل هم می‌خواهم پیام مشابهی برای نیمار بفرستد".