باشگاه بارسلونا قصد دارد مبلغ قابل توجهی را برای جذب بازیکنان در پنجره تابستانی هزینه کند.

بودجه 200 میلیون یورویی بارسا برای جذب بازیکن
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، شرایطی که بارسا در فصل گذشته تجربه کرد باعث شد که مدیران این تیم به فکر تغییر و تحول اساسی باشند. 

این باشگاه حالا قصد دارد به صورت جدی هزینه قابل توجهی در پنجره نقل و انتقالات تابستانی داشته باشد و بازیکنانی که ژاوی هرناندز برای تقویت تیمش در نظر گرفته را به نوکمپ منتقل کند. 

روزنامه اسپانیایی مارکا مدعی شده که مدیران این باشگاه بودجه‌ای 200 میلیون یورویی برای خرید بازیکنان جدید  در نظر گرفته‌اند و قصد دارند به زودی حضوری قدرتمند در بازار نقل و انتقالات داشته باشند. 

این روزنامه خبر داده که مبلغ مدنظر بارسا برای جذب بازیکنان از فروش 15 درصد از حق پخش تلویزیونی این باشگاه در 25 سال آینده تامین شده است. این در حالی است که پیش از این گفته شده بود سود بارسا از این بخش 207 میلیون یورو است و لالیگا نیز به آنها هشدار داده بود که بخشی از این مبلغ باید صرف پرداخت بدهی‌ها شود. 

بارسا برای برگزاری اردوی پیش فصل در نیمه دوم ماه جولای راهی آمریکا خواهد شد و انتظار می‌رود که آنها در روزهای آتی خریدهای خود را نهایی کرده و ساعات شلوغی را پیش‌رو داشته باشند. 

حضور بازیکنان در این اردو به همراه سایر هم تیمی‌هایشان اهمیت بسیاری برای ژاوی دارد که می‌خواهد تیمش را به بهترین شکل ممکن و در آماده‌ترین حالت راهی رقابت‌های فصل جدید لالیگا کند که قرار است از اواخر مرداد ماه آغاز شود.