فرانک کسیه، هافبک میلان از هفته‌ها پیش با بارسلونا به توافق رسیده است.

بهترین آفریقایی سری آ در انتظار تعیین وضعیت بارسا
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، فرانک کِسیه به‌همراه آندرس کریستیانسن بازیکنانی هستند که پیش از پایان فصل 22-2021 با بارسلونا به توافق رسیدند. کِسیه ستاره ساحل عاجی میلان که قراردادش با این باشگاه به اتمام می‌رسید، حاضر به تمدید قرارداد نشد و اعلام کرد که قصد دارد چالشی جدید را تجربه کند. 

او با دستمزد پیشنهادی میلان نیز موافق نبود. بهترین بازیکن آفریقایی فصل گذشته سری آ، با بارسلونا قراردادی امضا کرده که هنوز نمی‌تواند جنبه رسمی پیدا کند چرا که باشگاه کاتالان قادر به ثبت نام او در فهرستش نیست. شرایط برای کریستیانسن نیز مشابه است و به همین دلیل بارسا هنوز خبر جذب این دو بازیکن را اعلام نکرده است.

طبق ادعای ال کنفیدنسیال، بارسلونا و کِسیه بر سر تمام جزئیات به توافق رسیده‌اند و بندی در قرارداد گنجانده شده که در صورت پشیمانی هر یک از طرفین، غرامتی باید پرداخت شود. از سوی دیگر بارسلونا به کِسیه قول داده است که مشکلات مربوط به سقف دستمزد و فرپلی مالی را حل خواهد کرد و با تامین منابع مالی لازم، مشکل ثبت نام او در فهرست نیز حل می‌شود. کسیه با رد پیشنهاد پی‌اس‌جی و چند تیم لیگ برتری حاضر شده به بارسا ملحق شود و فعلا در انتظار این باشگاه است. بارسا اخیرا با فروش بخشی از دارایی‌های خود و نیز حق پخش تصویری بازی‌هایش، شرایط برای تزریق حداقل 600 میلیون یورو را فراهم کرده است و به این‌ترتیب قادر به جذب بازیکنان جدید خواهد بود. تا 10 روز دیگر بارسلونا باید ترازنامه مالی خود را به لالیگا ارائه دهد و سپس بودجه مورد نیاز برای خریدهای تابستانی مشخص خواهد شد. مشخصا کسیه باید تا آن زمان صبر کند.