اریک تن هاخ، مربی هلندی، به مدیران منچستریونایتد هشدار داده که هرچه زودتر برای خرید فرانکی دی یونگ اقدام کنند.

هشدار  تن هاخ به یونایتد: زودتر  دی یونگ را بخرید!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، بحث انتقال دی‌یونگ به اولدترافورد از مدت‌ها قبل مطرح شده و حضور اریک تن‌هاخ در راس کادر فنی این تیم باعث شد که این بازیکن بیشتر از هر زمان دیگری به یونایتد نزدیک باشد. 

سرمربی جدید یونایتد از مدیران این باشگاه خواسته که هزینه برای بازیکنان با اهمیت کمتر و حتی بازیکنان آزادی مانند کریستین اریکسن را متوقف کرده و تمام تمرکزشان را روی جذب بازیکنان مهم‌تر مانند دی‌یونگ معطوف کنند. 

شرایط مالی بارسا و الزام این تیم به رعایت سقف پرداخت دستمزد تعیین شده از سوی لالیگا باعث شده که یونایتد از شاس خوبی برای جذب این هافبک هلندی برخوردار باشد اما پیشنهاد اولیه این باشگاه برای جذب او با مخالفت و پاسخ منفی بارسا روبرو شده است. 

با این حال به نظر می‌رسد که دی‌یونگ مهره کلیدی یونایتد برای فصل آینده از نگاه تن‌هاخ به حساب می‌آید و همین باعث شده که این مربی برای جذب او پافشاری کرده و به مدیران یونایتد هشدار دهد که در فاصله چند هفته تا شروع تمرینات پیش فصل، هرچه زودتر برای جذب این بازیکن اقدام کنند. 

این در حالی است که مجمع نمایندگان بارسلونا هفته گذشته فروش حق پخش تلویزیونی و بخشی از سهام این باشگاه را تصویب کرد تا بودجه‌ای نزدیک به 600 میلیون در اختیار این باشگاه قرار بگیرد که ممکن است اجبار فروش دی‌یونگ برای آنها را کمتر کند.

هرچند، بسیاری از منابع نزدیک به این باشگاه معتقد هستند که ژاوی هرناندز اعتقاد چندانی به سبک بازی این ملی‌پوش هلندی ندارد و ممکن است با وجود تامین بودجه نیز او را به فروش برساند.