سرمربی هلندی جدید منچستریونایتد خواهان جذب بال راست برزیلی آژاکس شده است.

درخواست  تن هاخ؛ بال راست آژاکس را جذب کنید
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، اریک تن هاخ از فصل پیش رو هدایت منچستریونایتد را برعهده خواهد داشت و البته از چند هفته پیش همراه با دستیارانش، در کمپ شیاطین سرخ مستقر شده تا بهترین تیم ممکن را مهیای لیگ برتر و رقابت‌های دیگر کند. روز گذشته بود که اعلام شد 11 بازیکن شامل 6 بازیکن تیم اول و 5 بازیکن آکادمی یونایتد را ترک خواهند کرد و اینکه تن هاخ در تلاش است بهترین‌ها را جایگزین آنها کند.

مهم‌ترین هدف نقل و انتقالاتی یونایتد در حال حاضر فرانکی دی یونگ است و برای او پیشنهاد رسمی 55 میلیون یورویی نیز ارائه شده که خیلی زود از سوی بارسلونا رد شد. بارسا 85 میلیون یورو برای ستاره هلندی خود می‌خواهد و مذاکرات در روزهای پیش رو ادامه خواهد داشت.

امروز میرر ادعا کرد که یکی دیگر از گزینه‌های خرید تابستانی یونایتد، بال برزیلی آژاکس است. آنتونی در آژاکس زیر نظر تن هاخ کار کرده و مربی هلندی روی او به‌خوبی شناخت دارد. ارزش آنتونی ماتیوس 22 ساله که در پست بال راست بازی می‌کند، 48 میلیون یورو تخمین زده می‌شود و منتظر شروع مذاکرات دو باشگاه است تا این انتقال رویایی برایش محقق شود. او سال 2020 از سائوپائولو به آژاکس پیوست و در 55 بازی زننده 17 گل بوده است.