پافشاری باشگاه سایپا ممکن است منجر به پایان همکاری یکی از با ارزش ترین بازیکنان استقلال با این باشگاه بشود.

دو ستاره آینده‌دار استقلال و یک نگرانی ناگهانی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، از روز پنجشنبه خبری از باشگاه سایپا به بیرون درز کرد که آنها به دنبال عدم پرداخت تعهدات استقلال بابت رضایتنامه دو بازیکن جوان این باشگاه در فصل ماقبل حضور در جمع آبی پوشان، قصد فسخ قرارداد و بازگرداندن ابوالفضل جلالی و امیرعلی صادقی دو خرید استقلال در زمان مربیگری فرهاد مجیدی دارند.

ابوالفضل جلالی مدافع چپی است که اخیرا به تیم ملی دعوت شده و از بهترین های این پست در ایران است و امیرعلی صادقی هم یکی از بهترین بازیکنان تیم امیدو تنها ملی‌پوش استقلال در این رده سنی محسوب می‌شود. جلالی در فصل گذشته مسائلی با مصدومیت داشت اما بعد از بهبودی هرروز بهتر از قبل کار کرد و در نهایت حتی توانست جعفر سلمانی یکی از مهم ترین مهره های استقلال در ابتدای فصل را به پست دیگری منتقل کند.

امیر علی صادقی هم اگرچه تا حدودی فرصت بازی در استقلال را پیدا کرد اما یکی چهره های جوان فوتبال ایران است و یک ستاره بالقوه برای پست وینگر محسوب می‌شود.

در این شرایط اگر استقلال این دو بازیکن را به هر نحوی از دست بدهد، دچار شکستی بزرگ خواهد شد چراکه این دو یقینا می‌توانند با قیمتی مناسب در بازار نقل و انتقالات جابه‌جا بشوند. در حال حاضر باشگاه سایپا اینطور نشان می‌دهد که با توجه به عمل نکردن استقلال به بحث‌های توافق این دو قانونا بازیکن تیم نارنجی پوش تهران هستندو استقلال حقی روی آنها ندارد.

با این حال مدیران باشگاه استقلال هم در دفاع از خود می‌گویند که مبالغ درج شده در توافق برای رضایتنامه این دو بازیکن در موعد مقرر به حساب باشگاه سایپا واریز شده اما حساب این باشگاه مسدود بوده و با توجه به اینکه برگشت خوردن پول به طول انجامیده است ، استقلال از این موضوع مطلع نبوده که جالب اینکه اگر این اتفاق رخ می‌داد، آنها روش دیگری برای پرداخت پول پیدا می‌کردند.

در چنین شرایطی اما باشگاه سایپا این ادعا را قبول ندارد و می‌گوید این دو بازیکن بنابر توافق قبلی حالا به سایپا بازگشته‌اند و توافق پیشین با استقلال بهم خورده است. البته مرجع تشخیص در این موضوع کمیته انضباطی و کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال است.

از طرفی مدیران استقلال عقیده دارند با توجه به شرایط اقتصادی جدید فوتبال ایران و قیمت های بازار نقل و انتقالات باشگاه سایپا نه به دنبال بازگرداندن این دو بازیکن که در پی بالا بردن قیمت آنها برای یک توافق تازه با استقلال است تا از این محل در آمد بیشتری کسب کند.

در هر صورت این دو مهره باارزش قطعا در بازار نقل و انتقالات کنونی خواهان بسیاری دارند و حتی شنیده می‌شود پرسپولیس برای خرید ابوالفضل جلالی به سایپا پیغام داده است. منتهی این مساله که اختیار این بازیکنان در دست باشگاه سایپا باشد یا نه موضوع دیگری است و پیش‌بینی می‌شود که در نهایت این دو بازیکن در باشگاه استقلال به کار خود ادامه بدهند. چراکه در جابه‌جایی، رضایت قلبی جلالی و صادقی را هم باید در نظر گرفت و اینطور که به نظر می‌آید هردوی این بازیکنان قصد دارند در استقلال به کار خود ادامه بدهند.