پیشکسوت استقلال می گوید باید نیمه پر لیوان در مورد فعالیت های این باشگاه را نیز در نظر گرفت.

فریبا: کاوه سرحال باشد خرید بزرگی است
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، بهتاش فریبا در مورد موضع این روزهای باشگاه استقلال در مورد دیرکرد این تیم در مسئله ابوالفضل جلالی بابت رسیدگی به  رضایتنامه اش برای باشگاه سایپا گفت: در اینکه جلالی به درد تیم ما می‌خورد هیچ شکی نیست. او در سه پست دفاع وسط، دفاع چپ و  وینگر چپ بازی می کند و بازی هایی که برای ما کرده این را نشان می دهد. تمام باشگاه های دنیا افرادی را برای جلسات و قراردادها دارند و این سوال را باید باشگاه جواب بدهد.

وی در مورد فعالیت باشگاه  ادامه داد: همه چیز را سیاه نبینیم. با مهدی پور،چشمی،رمضانی،سید حسین و ارسلان یعنی ۵ نفر تمدید کردند، غلامی  مانده که تکلیفش معلوم نیستم، بقیه قرارداد دارند  و تکلیفشان روشن است. این هم در تمام دنیا یک چیز طبیعی است که سرمربی باید بازیکن را  مشخص کند.فکر می‌کنم در  یکی دو روز آینده که ساپینتو به ایران بیاید همه چیز مشخص خواهد شد. 

پیشکسوت استقلال در مورد دو بازیکن خارجی که استقلال احتمالا جذب کند عنوان کرد: قرار بر این شد که سرمربی  دو بازیکن خارجی بیاورد. من هم مثل شما در رسانه خواندم که دو خارجی می آوریم. این طور که ما شنیدیم یکی از آنها هافبک و یکی نیز فوروارد است. یک چیزهایی را اصلا نمی توانی در مورد آن الان صحبت کنی. امیدواریم یک بازیکن مثل یامگا، تیام، جانواریو باشد. بازیکنی نباشد که ما بعداً بگوییم اشتباه بوده است‌. 

وی در مورد جدایی محمد دانشگر نظرش را اینگونه بیان کرد:  فوتبال  حرفه ای  است. هرکس برای آینده خوش می تواند تصمیم بگیرد. قراردادش هم تمام شده بود یعنی شما ایرادی نمی توانید به دانشگر بگیرید.  در فوتبال حرفه ای رفت‌ و آمدها عادی است. دست  دانشگر هم درد نکند، برای ما زحمت کشیده‌‌ و برای زندگی‌اش جابجا شد.

فریبا در مورد اینکه از کاوه رضایی  به عنوان بمب استقلال در نقل و انتقالات یاد می‌شود افزود: کاوه رضایی اگر همان بازیکنی باشد که قبلا برای ما بازی کرد واقعا بمب است. یادتان است چه بازی هایی کرد و چه گل هایی زد قطعا اگر کاوه سرحال باشد خیلی به ما کمک می کند، شک نکنید.