گابریل ژسوس، ستاره برزیلی منچسترسیتی، با امضای قراردادی پنج ساله به آرسنال پیوست.

رسمی؛ گابریل ژسوس به آرسنال پیوست
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، شایعاتی پیرامون تصمیم ژسوس از منچسترسیتی در پایان فصل گذشته به گوش می‌رسید و چند باشگاه لیگ برتری نیز شرایط این بازیکن را زیر نظر داشتند. 

با این حال، این آرسنال است که در جذب این ستاره برزیلی موفق عمل کرده و توانست این بازیکن را با قراردادی به ارزش 45 میلیون پوند به خدمت بگیرد. 

ژسوس قرار است از فصل آینده پیراهن شماره 9 آرسنال را به تن کند که پس از جدایی الکساندر لاکازت و پیوستن این بازیکن به لیون، خالی مانده و در اختیار بازیکن دیگری نیست. 

گفته می‌شود که آرسنال در شش ماه اخیر مذاکراتی را با مارسلو پتیناتی، مدیر برنامه این بازیکن، پیش برده تا از انتقال او به ورزشگاه امارات در  پنجره نقل و انتقالات تابستانی مطمئن باشد. 

ادو، مدیر فنی آرسنال، درباره این انتقال گفت:« ما از این که توانستیم گابریل را به خدمت بگیریم بسیار خوشحال هستیم. هرکسی که فوتبال را به خوبی بشناسد از کیفیت این بازیکن هم باخبر است. گابریل بازیکنی 25 ساله است و توانسته خودش را در ترکیب تیم ملی برزیل هم جا بیاندازد و بارها نشان داده که از چه سطح بالایی برخوردار است.»

میکل آرتتا نیز نسبت به جذب ژسوس واکنش نشان داده و اظهار داشت:« من بسیار هیجان‌زده هستم. این باشگاه با جذب چنین بازیکن کار بزرگی انجام داد. من شخصا گابریل را می‌شناسم. او از مدت‌ها قبل مدنظر ما بود و همه ما از این که او به این تیم آمده بسیار خوشحال هستیم.»