شایعاتی درباره احتمال بازگشت والاس سوزا به تیم ملی برزیل به گوش می رسد.

احتمال یک بازگشت غیرمنتظره به تیم ملی برزیل
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته تیم ملی والیبال ایران در سومین بازی خود از هفته دوم‌ رقابت های لیگ ملت ها مقابل برزیل قرار گرفت. هر دو تیم با سه پیروزی پا به این مسابقه گذاشتند و به دنبال کسب چهارمین برد خود در لیگ ملت‌ها بودند.

با وجود عملکرد عالی تیم ملی والیبال ایران در دو ست ابتدایی، این برزیل بود که نهایتا موفق شد با نتیجه ۳-۰ به پیروزی دست پیدا کند تا چهارمین برد خود در رقابت‌های لیگ ملت‌ها را کسب کرده باشد و ا‌وضاع خود در جدول مسابقات را بهبود ببخشد.

با این وجود یک اتفاق ناراحت‌کننده باعث شد که این پیروزی تا حدودی به کام برزیلی ها تلخ شود. در ست دوم بازی آلان سوزا، پشت خط زن برزیل پشت خط سرویس رفت، توپ را به هوا پرتاب کرد اما هنگام پرش پایش پیچ خورد و روی زمین افتاد؛ اتفاقی که صحنه تلخی را در بازی رقم زد و نهایتا باعث شد ستاره برزیل با چشمان اشک‌بار زمین را ترک‌ کند.

در روزهای اخیر پارگی تاندون پای ستاره برزیل تایید و مشخص شد که آلان سوزا نزدیک به ۹ ماه از میادین دور خواهد بود. در حال حاضر تیم ملی برزیل برادر آلان یعنی دارلان سوزا را در پست پشت خط زن اختیار دارد اما با توجه به حساسیت هفته پایانی لیگ ملت ها یک شایعه به گوش می رسد. بر این اساس گفته می شود که رنان دالزاتو قصد دارد برای هفته سوم از اسطوره والیبال برزیل یعنی والاس سوزا را دوباره دعوت کند.

والاس چندی پیش رسما از بازی های ملی خداحافظی کرد اما در کمال تعجب نام او در لیست ۲۵ نفره برزیل برای VNL2022 قرار داده شد. با این حال باید دید که آیا این بازیکن دوباره در ترکیب برزیل به میدان خپاهد رفت یا خیر.