چین در کمال ناباوری موفق شد در سه ست پیاپی برزیل را شکست دهد.

غیرمنتظره؛ شگفتی سازی چین مقابل برزیل قدرتمند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی والیبال برزیل که در هفته اول رقابت‌های لیگ ملت‌ها میزبانی مسابقات را در اختیار دارد شروع خوبی را در تورنمنت تجربه کرد و موفق شد استرالیا و اسلوونی را با نتایج 3-0 و 3-1 شکست دهد. با این حال شاگردان رنان دالزاتو در مسابقه قبلی خود یک شکست تلخ را مقابل آمریکا تجربه کردند.

برزیل که در ست اول مقابل آمریکا به پیروزی رسیده بود، سه ست پیاپی را به حریف قدرتمند خود واگذار کرد تا اولین شکست یکی از پرافتخارترین تیم های تاریخ والیبال دنیا در VNL 2022 رقم بخورد.

برزیل امروز در چارچوب چهارمین بازی خود از سری مسابقات لیگ ملت‌ها به مصاف چین رفت که بسیاری معتقد هستند ضعیف ترین تیم مسابقات محسوب می‌شود اما در جدال امروز وضعیت کاملا متفاوت بود. چین که در سه بازی قبلی خود سه شکست را مقابل ایران، ژاپن و اسلوونی تجربه کرده بود برابر برزیل چهره متفاوتی از خود به نمایش گذاشت.

تیم ملی والیبال چین موفق شد ست اول را با نتیجه 25-23 پیروز شود. عملکرد عالی چینی‌ها در ست دوم نیز ادامه داشت و آنها ست دوم را هم به شکل نفس‌گیری با نتیجه 31-29 پیروز شدند. در ست سوم کار بسیار پر افت و خیز دنبال شد اما نهایتاً بازهم این چین بود که موفق شد حریف خود را با نتیجه 25-23 شکست دهد تا علاوه بر رقم خوردن یک شگفتی بزرگ دومین باخت پیاپی برزیل نیز رقم بخورد.