مدافع ملی پوش سپاهان در شرایطی که همچنان یک فصل دیگر با طلایی پوشان اصفهانی قرارداد دارد، نسبت به دریافتی خود معترض است.

ابهام درباره ادامه همکاری نورافکن با سپاهان
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که پس از جدایی چهار بازیکن سپاهان و پیوستن آنها به استقلال و پرسپولیس، حضور میلاد زکی‌پور و محمد دانشگر در اردوی این تیم قطعی شد و روز گذشته نیز دستیاران مورایس مشخص شدند، هنوز به طور کامل تکلیف چند بازیکن فصل گذشته از جمله امید نورافکن مشخص نشده است.

نورافکن که چند هفته مانده به پایان لیگ نوزدهم سه سال دیگر قرارداد خود را با سپاهان تمدید کرد، همچنان یک فصل دیگر با این تیم قرارداد دارد ولی با توجه به پیشنهاداتی که از سه کشور پرتغال، روسیه و لهستان دریافت کرده، امیدوار است بتواند نظر مثبت مسئولان باشگاه برای جدایی را جلب کند.

مدافع چپ ملی‌پوش تیم فوتبال سپاهان که با ارزشگذاری سایت ترانسفر مارکت به قیمت یک میلیون و دویست هزار یورو ارزشمندترین فوتبالیست شاغل در لیگ برتر به شمار می‌رود، همچنین نسبت به دریافتی خود اعتراض دارد و در آخرین صحبت‌های خود اعلام کرد که در صورت ماندن برای اینکه خیلی متضرر نشود باید دستمزدش افزایش پیدا کند.

مدیران سپاهان در سمت چپ خط دفاعی میلاد زکی‌پور را به خدمت گرفته‌اند و این موضوع می‌تواند زمینه‌ساز جلب رضایت آنها برای صدور جدایی نورافکن شود. البته این اتفاق در صورتی رخ می‌دهد که باشگاه فصل آینده نورافکن بتواند مبلغ خوبی را به آنها برای جذب این بازیکن ارائه بدهد. در غیر این صورت احتمالا مدافع چپ سه فصل گذشته سپاهان پس از جلسه با مدیران باشگاه و افزایش مبلغ قراردادش برای چهارمین سال همکاری، حداقل یک فصل دیگر در اردوی طلایی پوشان اصفهانی ماندگار خواهد شد.