کریستین اریکسن، بازیکن آزاد و دانمارکی برای انتقال به منچستریونایتد به مدیران این باشگاه توافق کرده است.

انتقال ستاره دانمارکی به منچستریونایتد قطعی شد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد کریستین اریکسن، ستاره باتجربه و خلاق هفته گذشته با باشگاه برنتفورد به پایان رسید. البته آنها مایل بودند قرارداد کریستین اریکسن را تمدید کرده و او را به پردرآمدترین بازیکن باشگاه تبدیل کنند، اما تمایل برای بازی در ترکیب منچستریونایتد باعث شد این هافبک دانمارکی پیشنهاد برنتفورد را رد کند. پیشنهاد قرارداد سه ساله از سوی اریکسن مورد موافقات قرار گرفت و او به زودی در استادیوم اولدترافورد تست پزشکی خود را انجام خواهد بود.

بدین ترتیب کریستین اریکسن دومین خرید یونایتد و سرمربی جدید این تیم یعنی اریک تن هاخ در پنجره نقل و انتقالات تابستانی لقب می گیرد. تایرل مالاسیا، مدافع فاینورد نیز امروز در کارینگتون تست پزشکی داده و حضور او نیز در ترکیب یونایتد قطعی است. کریستین اریکسن در  بین سال‌های 2013 تا 2020 برای تاتنهام بازی کرده و سابقه درخشانی در لیگ برتر دارد.

حدود یک سال قبل و در روزهای ابتدایی رقابت های یورو 2020 بود که کریستین اریکسن دچار حمله قلبی شده و حتی تا پای مرگ نیز پیش رفت. اما در ادامه شرایط این بازیکن بهتر شد و البته قوانین لیگ ایتالیا او را مجبور به فسخ قرارداد با اینتر کرد. در شرایطی که کمتر کسی انتظار داشت، کریستین اریکسن در لیگ برتر و ترکیب برنتفورد نمایش درخشانی داشت و حالا او فرصت بازی در اولدترافورد و ترکیب منچستریونایتد را نیز کسب کرده است.