رئال و فیورنتینا برای انتقال لوکا یوویچ به توافق نهائی رسیدند. جالب اینکه از این انتقال رئال هیچ مبلغی کسب نمی کند

عجیب ولی واقعی؛ جدایی رایگان ستاره گران‌قیمت رئال
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، لوکا یوویچ سه سال پیش با 60 میلیون یورو از فرانکفورت جذب شد ولی نتوانست خودش را به زیدان ثابت کند. یوویچ زمستان 2021 به باشگاه سابقش قرض داده شد ولی در قرارداد او بند خرید وجود نداشت.

او تابستان سال پیش با رئال شروعی دوباره داشت و امیدوار بود با کارلتو بتواند به روزهای اوجش در بوندسلیگا بازگردد. یوویچ فصل 19-2018 توانسته بود 27 گل برای آینتراخت فرانکفورت بزند.

فصل تمام شد و یوویچ در 19 بازی تنها 549 دقیقه فرصت حضور در میدان را پیدا کرد. او یک گل زد و سه پاس گل داد ولی ستاره صرب به دنبال جایگاهی ثابت است اما نه با زیدان به هدف خود رسید و نه با آنچلوتی.

در هفته های اخیر شایعاتی در مورد جدایی یوویچ از رئال به گوش رسیده و حتی گفته می شد ختافه به دنبال جذب اوست اما در نهایت او به طور جدی با فیورنتینا وارد مذاکره شد. در تمام روزهای گذشته مذاکرات رئال و باشگاه ایتالیایی ادامه داشت و گفته می شد یوویچ قرضی و دو ساله راهی فیورنتینا خواهد شد اما شب گذشته در نهایت دو طرف بر سر انتقال دائمی او به توافق رسیدند.

طبق گزارش مارکا و نیز فابریتزیو رومانو، یوویچ قراردادی دو ساله با بند تمدید تا 2026 با فیورنتینا امضا خواهد کرد و عجیب اینکه رئال از این انتقال هیچ مبلغی دریافت نخواهد کرد. تنها در قرارداد یوویچ قید شده که از فروش او به باشگاهی دیگر، 50 درصد به رئال خواهد رسید. در واقع رئال ترجیح داد از شر پرداخت دستمزد 10میلیون یورویی ستاره صرب خلاص شود ولی دیگر او را در اختیار نداشته باشد. به این ترتیب ستاره 60 میلیون یورویی، مجانی فروخته شد!