به نظر می رسد آنخل دی ماریا، وینگر تند و تیز پاری سن ژرمن فصل بعد برای یوونتوس بازی خواهد کرد.

ستاره PSG در مسیر انتقال به یوونتوس
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، دوران درخشان و هفت ساله آنخل دی ماریا، ستاره آرژانتینی و باتجربه در پارک دوپرنس رو به پایان بوده و انتقال به ایتالیا و یوونتوس در دستور کار این بازیکن قرار گرفته است. سایت گل مدعی شد یوونتوس در حال مذاکره برای جذب آنخل دی ماریا با انتقالی آزاد بوده و پاری سن ژرمن نیز تصمیم به پایان همکاری با این بازیکن گرفته است. این بازیکن با مبلغ 52 میلیون یورو در آگوست 2015 از منچستریونایتد راهی پاریس شد و هفت سال اخیر دوران حرفه ای خود را در این باشگاه گذراند. مدیران یوونتوس برای چندین هفته در حال بررسی امکان توافق با دی ماریا بوده و در روزهای اخیر مذاکرات خود را با مدیر برنامه این بازیکن آغاز کرده اند.

بیانکونری به این ملی پوش آرژانتینی پیشنهاد قراردادی یک ساله با گزینه برای تمدید در فصل دوم ارائه داده است. مکس آلگری معتقد است که دی ماریا به دلیل کیفیت و تجربه اش بهترین گزینه برای تقویت یوونتوس در فصل بعد خواهد بود. پاری سن ژرمن این گزینه را دارد که به طور خودکار قرارداد دی ماریا را برای یک فصل دیگر تمدید کند، اما دستمزد بالای این بازیکن تیم فرانسوی را از این تصمیم منصرف ساخته است. 

دی ماریا تا به امروز در 291 بازی با لباس پاری سن ژرمن 91 گل زده و 117 پاس گل ارسال کرده است، اما به نظر دوران هفت ساله حضور در این باشگاه را باید پایان یافته بدانیم. با توجه به مصدومیت فدریکو کیه زا و احتمال جدایی فدریکو برناردسکی، یوونتوس قصد دارد آنخل دی ماریا را به ترکیب خود اضافه کند.