به نظر می‌رسد دیووک اوریگی، مهاجم بلژیکی لیورپول را از فصل بعد با پیراهن میلان خواهیم دید.

توافق سه ساله مهاجم نیمکت نشین لیورپول با میلان
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، دیویک اوریگی در سال‌های اخیر معمولا جای ثابتی در اندیشه‌های یورگن کلوپ نداشته و اغلب مسابقات لیورپول را از روی نیمکت تماشا کرده است. اما علی‌رغم این شرایط نیز گل‌هایی حساس و خاطره انگیز از جمله برابر بارسلونا و تاتنهام در لیگ قهرمانان سال 2019 یا اورتون دو سال قبل از دیویک اوریگی در ذهن هواداران لیورپول باقی مانده است. اما به نظر دوران حضور دیویک اوریگی در این تیم تمام شده و او ‌در فصل تابستان از لیورپول جدا می‌شود.

بی تردید بهترین و خاطره انگیزترین بازی اوریگی با پیراهن لیورپول به سال 2019 و بازی برگشت قرمزها برابر بارسا در نیمه نهایی لیگ قهرمانان بر می‌گردد. بازی رفت را بارسا با درخشش مسی 3-0 برده بود و در بازی برگشت لیورپول از ستار‌های خود چون محمد صلاح و سادیو مانه محروم بود. در نتیجه فرصت به اوریگی رسید تا از ابتدا به میدان برود و در کامبک استثنایی لیورپول توانست دو گل از 4 گل تیمش را به ثمر برساند. او دقیقه 7 دروازه بارسا را باز کرد و گل چهارم را نیز روی پاس آرنولد به ثمر رساند. در فینال لیگ قهرمانان نیز او گل دوم لیورپول را در دقیقه 87 به تاتنهام زد.

طبق ادعای مدیاست ایتالیا، اوریگی با باشگاه میلان بر سر قراردادی سه ساله به ارزش 3.5 میلیون یورو در سال به توافق رسیده است.

این بازیکن بلژیکی تاکنون در این فصل، نقش کم‌رنگی در ترکیب لیورپول داشته‌است. او در این فصل فقط 4 بار برای تیم مرسی‌ساید از ابتدا در ترکیب بوده‌ است و پنج بار در تمام مسابقات گلزنی کرده‌ است. شاید مهم‌ترین گل او در این فصل، گل پیروزی‌بخش لحظات پایانی در خانه ولورهمپتون بوده‌ است.