یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، تاکید کرد که تیمش در دیدار نیمه نهائی برابر ویارئال کار بسیار دشواری پیش رو خواهد داشت.

کلوپ: امری در بازی‌های حذفی بهترین مربی دنیاست
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول در حالی شب گذشته در دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان در آنفیلد میزبان بنفیکا بود که بازی رفت دو تیم با نتیجه 3-1 به سود قرمزها به پایان رسیده بود تا تیم یورگن کلوپ در آستانه صعود به جمع چهار تیم نهایی چمپیونزلیگ قرار گرفته باشد.

با این حال بازی برگشت برای لیورپول آن طور که تصور می‌شد پیش نرفت و نهایتاً دو تیم با نتیجه 3-3 کار را به پایان رساندند تا قرمزها در مجموع دو بازی رفت و برگشت 6-4 به پیروزی رسیده و راهی نیمه نهایی چمپیونزلیگ شوند.

تصور می شد لیورپول در نیمه نهایی با بایرن‌مونیخ روبرو شود اما ویارئال در تقابل با این تیم آلمانی دست به یک کار بزرگ زد و موفق شد با شکست 2-1 این تیم در دو بازی رفت و برگشت رقیب لیورپول در نیمه نهایی شود.

باز هم روی کاغذ لیورپول شانس بسیار زیادی برای غلبه بر ویارئال و صعود به فینال لیگ قهرمانان خواهد داشت اما بعد از بازی دیشب یورگن کلوپ تأکید کرد که تیمش نباید حریف اسپانیایی را دست‌کم بگیرد. کلوپ گفت: "سخت خواهد بود. ما ویارئال را تجزیه و تحلیل نکرده ایم اما می دانیم که از کیفیت واقعی برخوردار هستند. آنها موفق‌ترین مربی در مسابقات حذفی را در اختیار دارند که می داند باید چه کار کند. این یک رقیب سخت خواهد بود اما ما هم همین گونه هستیم پس چه کسی می ترسد؟

باز هم می‌گویم این یک دیدار سخت، سخت و واقعاً سخت برای ما خواهد بود. ویارئال یک تیم قدرتمند است. من حق انتخاب نداشتم که بخواهم یک تیم را به عنوان حریف در نیمه نهایی انتخاب کنم. واضح بود که یکی از بین ویارئال و بایرن حریف ما خواهد بود و فکر می‌کنم که ویارئال کاملاً شایسته آن بود."