اتلتیکو مادرید توانست مجوز استفاده از تمام ظرفیت ورزشگاه اختصاصی خود برای بازی امشب مقابل منچسترسیتی را به دست بیاورد.

اتلتیکو مادرید، پیروز فرجام‌خواهی علیه حکم یوفا
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:
به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکومادرید در دیدار رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان در خانه منچسترسیتی با یک گل مغلوب شد و حالا امید دیِگو سیمئونه به بازگشت در خانه و با حمایت همه جانبه هواداران در استادیوم واندا متروپولیتانو است اما دو روز پیش یوفا دستور داد که بخشی از سکوهای این ورزشگاه برای بازی برگشت بسته شود. 
 

این حکم به دلیل رفتار نژادپرستانه هواداران و پرتاب اشیا در جریان بازی رفت ‌مقابل منچستریونایتد در مرحله گذشته، توسط هیئت حاکمه یوفا صادر شده است و به این‌ترتیب قرار شد اتلتیکو بدون بخشی از هواداران خود برای بازی برگشت در مادرید مقابل سیتی آماده شود.

 

در بیانیه یوفا آمده بود: «به دلیل رفتار نژادپرستانه هواداران، دستور بسته شدن بخشی از ورودی استادیوم باشگاه اتلتیکو مادرید در طول مسابقه بعدی این تیم به‌عنوان باشگاه میزبان صادر می‌شود. باشگاه اتلتیکو مادرید باید قبل از شروع مسابقه، محل دقیق سکوهای بسته شده با حداقل پنج هزار صندلی را به یوفا اطلاع دهد. همچنین این باشگاه ملزم به نمایش بنری با عبارت" نه به نژادپرستی" با آرم یوفا خواهد بود.»باشگاه اتلتیکومادرید که اعتقاد داشت این مجازات عادلانه نیست، به دادگاه حکمیت ورزشی(CAS) درخواست فرجام خواهی داد و دقایقی پیش دادگاه حکم را به حالت تعلیق در آورد. این بهترین خبر برای باشگاه مادریدی است و به این ترتیب می تواند از تمامی ظرفیت ورزشگاه برای بازی امشب بهره ببرد. اتلتیکو در صورت پیروزی با اختلاف دو گل، حریف رئال در نیمه نهایی خواهد شد.