کوکه، کاپیتان اتلتیکو مادرید، به اظهارات پپ گواردیولا درباره سبک بازی این تیم واکنش نشان داد.

پاسخ کوکه به گواردیولا: به اتلتیکو افتخار می‌کنم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:
به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو مادرید شب گذشته در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان به مصاف منچسترسیتی رفت و با نتیجه 0-1 برابر این تیم شکست خورد.
همانطور که پیش‌بینی می‌شد تیم دیه‌گو سیمئونه در این بازی به سبک همیشگی خود روی آورد و با استفاده از دفاع منسجم و در عمق تصمیم به مقابله با خطرات احتمالی بازیکنان درخشان سیتی گرفت. 
این روش در نیمه اول جواب داد و تمامی تلاش‌های سیتیزن‌ها برای حمله و باز کردن دروازه اتلتیکو را خنثی کرد اما کوین دی بروین در نیمه دوم موفق شد از موقعیتی که به دست آورد استفاده کرده و دروازه حریف را باز کند.
 

پپ گواردیولا پس از بازی با اشاره به سیستم مورد استفاده سیمئونه در این بازی گفت:«ما فکر می‌کردیم که آنها در بازی امشب با سیستم 2-3-5 به میدان بیایند اما شرایط در میانه بازی تغییر کرد و با عوض شدن پست آنتوان گریزمان و ژوائو فلیکس، این تیم سیستم 5-5 را انتخاب کرد. حمله برابر تیمی که با سیستم 5-5 بازی می‌کند از ما قبل تاریخ و زمان فعلی بسیار دشوار بوده است، چون هیچ فضایی وجود ندارد.»
به نظر می‌رسد که اظهارات مطرح شده از سوی این مربی اسپانیایی چندان به مذاق بازیکنان اتلتیکو خوش نیامده و همین باعث شد که کوکه نسبت به این اظهارات واکنش نشان دهد. 
کاپیتان اتلتیکو پس از پایان بازی با انتشار پستی در استوری اینستاگرامش نوشت:«عاشق داستان خود از ما قبل تاریخ باشید، به این که از اتلتیکو هستم افتخار می‌کنم.»
دو تیم باید بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی را در ورزشگاه واندا متروپولیتانوی شهر مادرید به میزبانی اتلتیکو برگزار کنند تا تکلیف تیم صعود کننده به مرحله نیمه نهایی مشخص شود.