کمال کامیابی نیا پیش فصل متفاوتی را شروع کرده و او نیز برای حضور در جام جهانی انگیزه ویژه‌ای دارد.

کمال و سودای جام جهانی به عنوان تخریبچی (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، تمرینات پرسپولیس پرستاره در شرایطی آغاز شده که این تیم هنوز یک خلا بزرگ را در پست هافبک دفاعی احساس می‌کند. پس از تمدید قرارداد میلاد سرلک نگرانی‌ها تا حد زیادی رفع شد اما سرخ‌ها کنار میلاد سرلک و کمال کامیابی‌نیا نیازمند یک هافبک دفاعی با کیفیت دیگر نیز هستند.

در تابستان امسال محمد شریفی از این تیم راهی نساجی شد و مذاکرات برای ادامه همکاری با رضا اسدی نتیجه خاصی نداشت تا همچنان یکی از اهداف مهم نقل و انتقالات سرخ‌ها جذب یک هافبک دفاعی باشد‌. در همین شرایط اما تلاش قابل توجه سرلک و کامیابی‌نیا صحنه‌های جذابی را در فوتبال درون‌تیمی سرخ‌ها خلق کرده است.

میلاد سرلک در اردوی اخیر تیم ملی حاضر بود اما کامیابی‌نیا با کمتر بازی کردن در هفته‌های پایانی جایی در لیست اسکوچیچ نداشت تا مشخص شود سرمربی تیم ملی برای این پست بازیکنانی را انتخاب می‌کند که بیش از دیگران در شرایط بازی و فرم ایده‌آل بدنی باشند و این موضوع می‌تواند انگیزه ویژه‌ای برای شماره ۱۱ سرخ‌ها باشد.

کمال اردوی پیش‌فصل و بدنسازی فصل گذشته را به علت مصدومیت از دست داده بود اما حالا با آمادگی بالا در تمرینات حاضر شده و در نقش یک تخریبچی حتی از توپ‌های معمولی بازی‌های درون‌تیمی هم به سادگی گذر نمی‌کند.

کامیابی‌نیا در حال حاضر بیشترین تعداد بازی را میان هم‌تیمی‌های خود دارد و در صورت آمادگی و حضور در ترکیب اصلی می‌تواند بازوبند را نیز در بازی‌های زیادی در اختیار داشته باشد.