مراسم معارفه فرانک کسیه، ستاره ساحل عاجی جدید بارسلونا در حال انجام است.

رونمایی رسمی از فرانک کسیه در بارسلونا (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، دوشنبه سرانجام اولین خرید تابستانی بارسلونا رسمی شد. فرانک کسیه، هافبک ساحل عاجی میلان با اتمام قراردادش ترجیح داد از این باشگاه جدا شود و از هفته ها قبل نیز با بارسلونا به توافق رسیده بود با این حال باشگاه کاتالان به دلیل مشکلات مالی، قادر به اعلام رسمی این انتقال نبود. 

پس از فروش 10 درصد از حق پخش تلویزیونی بارسلونا و تزریق 260 میلیون یورو پول به خزانه باشگاه، در نهایت انتقال فرانک کسیه نیز رسمی شد. این بازیکن 26 ساله پس از 5 فصل بازی در میلان از این پس بازیکن بارسا خواهد بود و قراردادی تا سال 2026 امضا کرد.

بارسا برای کسیه هزینه ای پرداخت نکرد چرا که او بازیکن آزاد بود. بند فسخ موجود در قرارداد کسیه نیز 500 میلیون یورو گزارش شده است. کسیه سال 2017 از آتالانتا به میلان پیوست و طی 5 فصل در 223 بازی موفق به زدن 37 گل شد. او 57 بازی ملی برای ساحل عاج نیز انجام داده است. 

مراسم معارفه کسیه امروز در کمپ خوان گامپر در حال انجام است. او ابتدا در تست پزشکی بارسلونا حاضر شد و سپس در کنار خوان لاپورتا، رئیس باشگاه قراردادش را رسما امضا کرد.

رئیس بارسا گفت:« خوش آمدی فرانک کسیه، ما از جذب تو بسیار خوشحالیم، هافبکی از از ساحل عاج و می توانید ببینید که او یک حرفه ای بزرگ است. او می خواست به بارسا بیاید و این همان چیزی است که می خواهیم. پیش از این ما از ساحل عاج، بازیکنی مثل یحیی توره داشتیم که عملکرد فوق العاده ای ارائه داد.من مطمئن هستم که کسیه در بارسا مهره ای مهم خواهد بود. ژاوی بازیکنی با این خصوصیات می‌خواست و باشگاه برای آمدنش تلاش زیادی کرد.»

کسیه هم در سخنانی کوتاه گفت:« بسیار خوشحال و مفتخرم، مطمئنم روزهای خوبی را در بارسا خواهیم داشت.»