هافبک کهنه کار و وفادار ذوب آهن در مورد تصمیم اخیر خود گفت: خیلی دوست داشتم در زمین فوتبال خداحافظی کنم اما زندگی همین است.

 حدادی فر: انتظار بازی خداحافظی ندارم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، قاسم حدادی فر را باید یکی از نمادهای وفاداری در تاریخ فوتبال باشگاهی ایران بدانیم. او بعد از 21 سال حضور مداوم در جمع گاندوها، کفش هایش را آویخت. پست اینستاگرامی (در مورد خداحافظی) هافبک کهنه کار ذوبی ها، خیلی را شوکه کرد ولی او در گفت و گو با خبرنگار ما اعلام کرد که تصمیم قطعی را گرفته و می خواهد به عنوان مربی، راه  خود را ادامه دهد. به بهانه خداحافظی از دنیای فوتبال، گپی با حدادی فر زدیم که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:

دوست داشتم در زمین خداحافظی کنم اما...

با توجه به شرایطی که پارسال پیش آمد و یک سال دور از فوتبال بودم، طی جلساتی که با سرمربی و مدیریت باشگاه انجام دادیم آقای تارتار تصمیم را به اختیار خودم گذاشتند. ایشان گفتند که هم می توانی بازی کنی و هم می توانی با حضور در کادر فنی به تیم کمک کنی. با در نظر گرفتن همه جهات در نهایت تصمیم گرفتم که به عنوان بازیکن از دنیای فوتبال خداحافظی کنم. خیلی دوست داشتم بازی کنم و در زمین فوتبال خداحافظی کنم اما زندگی همین است و همه اتفاقاتی که دوست داری رخ نمی دهد.

برگزاری بازی خداحافظی؟

فکر نمی کنم این اتفاق بیافتد و به نظرم همه چیز تمام شده است. در کشور ما چنین چیزهایی معمول نیست و اتفاقات خوبی در پایان فوتبال بازیکنان رخ نمی دهد. من هم با این قضیه کنار آمده ام و انتظاری ندارم. امیدوارم که به عنوان مربی بتوانم کمک حال تیم باشم و در آینده نیز بتوانم در این عرصه برای کشورم افتخار آفرینی کنم.

حدادی فر در پاسخ به این سوال که این فصل در کنار ذوب آهن هستید؟ 

بله این سعادت نصیب من شده که در فصل جدید کنار کادر فنی ذوب آهن باشم. امیدوارم که بتوانیم کنار هم فصل خوبی را تجربه کنیم.

یک بازیکن معمولی در این فوتبال بودم

واکنش های مثبت بسیاری به پست خداحافظی حدادی فر شاهد بودیم. او در پاسخ به این سوال که چه کار کردید که این همه محبوب هستید تاکید کرد: از دیشب تا همین امروز به قدری شرمنده هواداران و دوستان شدم که نمی دانم چگونه پاسخ آنها را بدهم. خیلی به من لطف دارند و این بزرگی خودشان را ثابت می کند. من یک بازیکن معمولی در این فوتبال بودم و فقط سعی کردم انسانیت را اولویت کارم قرار دهم. امیدوارم که در حق کسی ظلم نکرده باشم. دوستان فوتبالی خیلی زیادی دارم. دوست دارم این روابط همچنان ادامه داشته باشد و هر کمکی که از دستم بربیاید انجام دهم.

از وفاداری به ذوب آهن پشیمان نیستم

"21  سال حضور در ذوب آهن، کسی بیشتر از شما در این زمینه داریم؟" حدادی فر در پاسخ به این سوال گفت: خیلی آمار را دنبال نمی کنم ولی باعث افتخارم بود که حداقل توانستم به تیم خودم وفادار بمانم. فرصت ها و پیشنهادات خوبی داشتم ولی ترجیح دادم در ذوب آهن بمانم. هیچ منتی هم نیست چون خودم با اشتیاق این کار را کردم و پشیمان نیستم. الان به قدری شرایط زندگی سخت شده که بازیکنان باید فکر آینده خود هم باشند. البته همه به یک شکل فکر نمی کنند و حق طبیعی هر بازیکنی است که مسیر آینده خود را مشخص کند.

صحبت پایانی...

از همبازیان، مدیران و مربیانی که در این مدت با آنها کار کردند تشکر می کنم. در نهایت نیز از هواداران و مردم اصفهان که بی نهایت به من لطف داشتند قدردانی می کنم. آنها دوست داشتند دوباره برای ذوب آهن بازی کنم ولی این گونه نشد و انشالله به گونه ای دیگر کنار تیم خواهم بود.