بازیکن ذوب آهن می‌گوید کار کردن با مهدی تارتار باعث پیشرفت تیم و بازیکنان شده است.

دانایی: اضافه وزن ندارم و سریعترین بازیکن تیم هستم!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش ورزش سه، سجاد دانایی درباره بازی دوستانه ذوب آهن برابر شهرخودرو به خبرنگار ما گفت: یک بازی سنگین با مس رفسنجان داشتیم و بچه هایی که در آن بازی، در زمین بودند امروز هم حدود ۱۰ دقیقه بازی کردند و این باعث شد فشار مضاعفی به بچه ها وارد شود.

وی افزود: بازی پرفشاری بود؛ توانستیم خوب کار کنیم اما چون روز قبل بازی داشتیم در ۱۰-۱۵ دقیقه آخر بدن ها تحلیل رفت و کیفیت بازی پایین آمد.

مدافع ذوب آهن درباره مهدی تارتار و تاثیر او بر روی عملکردش گفت: من امسال به تیم ذوب آهن اضافه شدم و وقتی با آقای تارتار کار کردم واقعا هم در دفاع و هم در حمله پیشرفت کردم. واقعا ایشان نکات مثبتی را گفته و من هم از او یاد گرفتم. نه تنها من بلکه فوتبال همه بچه ها روز به روز بهتر می‌شود و نکات بهتری را یاد می‌گیرند.

او در مورد اینکه سرمربی ذوب آهن در جریان بازی دوستانه مدام از کنار زمین به بازیکنان گوشزد می‌کرد گفت: این مسائل بخاطر خودمان است و همه می‌بینند که ذوب آهن پارسال با ذوب آهن امسال تفاوت زیادی دارد.

این بازیکن در واکنش به اینکه در ظاهر به نظر می‌رسد اضافه وزن دارد اما با این وجود عملکرد خوبی ارائه می‌دهد گفت: من از زمان فوتبال پایه همینطور بودم. بقیه می‌گویند اضافه وزن داری اما GPS که می‌بندیم تاپ اسپید من از همه بیشتر است.