تیم ملی والیبال آمریکا موفق شد در یک مسابقه بسیار جذاب فرانسه را شکست دهد.

لیگ ملت‌ها؛ آمریکا فاتح نبرد صدرنشینی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های دور گروهی لیگ ملت‌های والیبال رفته رفته به مراحل پایانی خود نزدیک‌تر می‌شود. به جز ایتالیای میزبان هفت تیم دیگر راهی مرحله فینال مسابقات خواهند شد.‌ این در حالی است که هنوز جدال برای رسیدن به این هدف بسیار داغ دنبال می شود و چند تیم از جمله ایران رویای صعود به مرحله نهایی رقابت‌ها را دارند.

امروز صبح در حساس ترین بازی امروز،  دو تیم فرانسه و آمریکا رو در روی یکدیگر قرار گرفتند. در نهایت این تیم جان اسپرا بود که در یک جدال حساس و تماشایی موفق شد حریف خود را شکست دهد.

فرانسه در این مسابقه شروع فوق‌العاده‌ای داشت و ست اول را به راحتی با نتیجه 25-15 پیروز شد. در ست دوم این آمریکا بود که موفق شد حریف خود را با نتیجه 25-22 شکست دهد. ست سوم با عملکرد بهتر فرانسه همراه بود و این تیم 25-22 پیروز شد. در ست چهارم اما شاهد نبرد یک طرفه ای بودیم و آمریکا 25-14 پیروز از میدان خارج شد تا کار به ست پنجم کشیده شود. در ست پنجم و نهایی نیز این تیم جان اسپرا بود که 15-8 بر فرانسه غلبه کرد تا فاتح این نبرد بزرگ شود.

آمریکا با غلبه بر فرانسه به هشتمین برد خود در رقابت‌های لیگ ملت ها دست یافت و موقتا به صدر جدول صعود کرد. همچنین فرانسه با این باخت فرصت صدرنشینی را از دست داد.