امین اسماعیل نژاد در ست چهارم بازی می توانست خاطره خوش دیدار برابر لهستان را تکرار کند.

ستاره ایران و لحظه‌ای که قلب ایتالیا ایستاد!(عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:
به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی والیبال ایران امروز در دومین مسابقه خود از هفته سوم لیگ ملت ها در گدانسک به مصاف ایتالیا رفت. ایران و ایتالیا دو بازی ابتدایی خود برابر لهستان و بلغارستان را با پیروزی پشت سر گذاشته و با روحیه‌ای خوب پا به دیدار امروز گذاشتند.

اگرچه تیم ملی والیبال ایران در مسابقه امروز برابر ایتالیا نیز به طور کلی عملکرد خوبی داشت اما حریف فوق ستاره‌های ترکیب این تیم نشد و نهایتاً با نتیجه ٣-١ شکست خورد تا کار صعود به دو مسابقه آینده کشیده شود.

همچون دیدار برابر لهستان امروز نیز امین اسماعیل نژاد یکی از بهترین بازیکنان تیم ملی ایران بود و عملکرد خوبی از خود ارائه داد اما این بار او نتوانست مانع از شکست تیم بهروز عطایی شود.

در ست چهارم و پایانی بازی امروز می‌توانستیم شاهد یک شگفتی دیگر از سوی امین اسماعیل نژاد باشیم. در امتیاز ٢۴-٢٠ ستاره والیبال ایران پشت خط سرویس رفت و به کمک سرویس های او سه امتیاز پیاپی کسب کردیم تا اختلاف به عدد یک برسد. با این حال ایتالیا توسط میکلیتو امتیاز ۲۵ را به دست آورد تا خاطره خوش دیدار برابر لهستان تکرار نشود.

اسماعیل نژاد در ست پنجم تقابل با لهستان ده بار پیاپی در خط سرویس ایستاده بود و عامل اصلی برد ما در این ست و بازی لقب گرفت. او تا امتیاز عجیب و غریب ۱۲-۲ سرویس زد و می توانست این اتفاق شگفت انگیز را برابر ایتالیا نیز تکرار کند اما حرکت پایپ ایتالیایی ها و ضربه مهار نشدنی میکلیتو مانع از رقم خوردن این اتفاق شد.