لیبروی تیم ملی والیبال ایران یک صحنه فوق العاده جذاب را در بازی امروز برابر اسلوونی رقم زد.

عجب حرکتی؛ ستاره ایران خالق یک اثر هنری!(عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، بعد از هفته اول لیگ ملت ها و شکست برابر تیم های هلند و ژاپن ناامیدی زیادی در بین والیبال دوستان ایجاد شده بود اما مسابقات هفته دوم همه نگاه‌ها را به تیم ملی تغییر داد. پیروزی برابر آمریکا و کانادا و عملکرد خوب مقابل برزیل با وجود شکست، باعث شد به شکل قابل توجهی به این تیم امیدوار شویم.

هفته سوم رقابت ها به جذاب ترین شکل ممکن برای تیم ملی والیبال ایران آغاز شد. جایی که ما در گدانسک مقابل لهستان میزبان قرار گرفتیم و بدون ترس از نام این تیم و ستاره های بزرگ آنها موفق شدیم تیم نیکولا گربیچ را با نتیجه 3-2 شکست دهیم. ملی‌پوشان در مسابقه بعدی خود برابر ایتالیا قرار گرفتند و با وجود شکست مقابل این قدرت بزرگ والیبال دنیا، در این جدال نیز عملکرد کاملاً قابل قبولی از خود ارائه دادند.

در حقیقت شرایط به گونه ای رقم خورد که تیم ملی والیبال ایران قبل از دیدار امروز برابر اسلوونی با توجه به امتیاز کمتر در رتبه نهم جدول قرار گرفت. در واقع تیم بهروز عطایی برای صعود به مرحله نهایی لیگ ملت ها محکوم به پیروزی مقابل حریف قدرتمند خود بود.

پیش بینی می‌شد که بچه های تیم ملی با انگیزه‌های فراوانی مقابل حریف قدرتمند خود قرار بگیرند اما انتظار بازی به مراتب نزدیکتری را با این حریف داشتیم. با این حال تیم ملی ایران موفق شد در یک مسابقه یک طرفه حریف خود را 3-0 شکست دهد تا بخش زیادی از راه صعود را طی کنیم.

یکی از جذاب ترین لحظات مسابقه امروز توسط لیبروی تیم ملی ایران یعنی محمدرضا حضرت پور رقم خورد. اصولاً لیبرو ها توپ های برگشتی را برای بازیکنان قدرتی می‌فرستند اما حضرت پور در ست دوم مسابقه با یک پاس سرعتی عجیب و غریب که حتی ارسال آن برای پاسور ها نیز کاری پر ریسک و خیلی سخت محسوب می شود، امیرحسین توخته را در موقعیت بدون دفاع قرار داد و سرعتی زن ایران نیز با یک اسپک عالی ما را صاحب امتیاز کرد؛ امتیازی که در آن حضرت پور یک اثر هنری زیبا خلق کرد و تشویق حاضران را هم به همراه داشت.