کمتر از دو ماه به پایان بازار تابستانی باقی مانده و هنوز انتظار می‌رود که انتقال‌های مهمی در پیش باشد.

لحظه به لحظه با بازار نقل و انتقالات تابستانی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، پنجره تابستانی 2022 با چند انتقال بزرگ شروع شد؛ ارلینگ هالند به منچسترسیتی رفت، سادیو مانه راهی بایرن مونیخ شد و روملو لوکاکو هم به اینتر برگشت تا فصل ناامیدکننده‌اش در استمفوردبریج را در سن سیرو جبران کند. در چند روز اخیر هم انتقال های قابل توجهی صورت گرفت که مهمترین آنها مربوط به یوونتوس بود که آنخل دی ماریا و پل پوگبا را به خدمت گرفته است.

اما هنوز انتقال‌های بزرگی در راه است یا حداقل باشگاه‌های بزرگ اروپایی به دنبال نهایی کردن آنها هستند؛ از جمله رفتن روبرت لواندوفسکی به بارسلونا یا فرانکی دی یونگ به منچستریونایتد.

از امروز بازار نقل و انتقالات تابستانی اروپا را لحظه به لحظه پیگیری می کنیم تا شما را از آخرین اخبار، شایعات و انتقال‌های به سرانجام رسیده مطلع کنیم:

شنبه 18 تیر:

15:02: سایت گل ادعا کرد که ژوزه مورینیو، سرمربی رم، به دنبال به خدمت گرفتن ویلفرد زاها، مهاجم کریستال پالاس است.

14:30: باشگاه برنتفورد اعلام کرد که آرون هیکی، مدافع کناری بولونیا را به خدمت گرفته است. آرسنال نیز به دنبال این بازیکن اسکاتلندی بود.

14:01: باشگاه بارسلونا برای خرید رافینیا، ستاره لیدز، پیشنهادی 60 میلیون پوندی ارائه کرده و به این ترتیب مذاکرات طرفین از سر گرفته شده است. چلسی نیز این بازیکن برزیلی را می خواهد.

13:20: پل پوگبا، ستاره فرانسوی، که از منچستریونایتد جدا شده بود، برای نهایی انتقال آزادش به یوونتوس وارد تورین شد تا در تست‌های پزشکی این باشگاه شرکت کند.

12:30: باشگاه ساسولو پیشنهاد پاری سن ژرمن برای به خدمت گرفتن جانلوکا اسکاماکا، ملی پوش ایتالیایی، را رد کرد. پی اس جی برای خرید این بازیکن 30 میلیون یورو به همراه بند 5 میلیون یورویی پاداش ارائه کرده بود.

11:50: میرر ادعا کرد که فرانک لمپارد، سرمربی اورتون، به دنبال خرید دو بازیکن است: کایل واکر-پیترز از ساوتهمپتون و آرماندو بروخا از چلسی

انتقال‌های مهم انجام شده:

آنخل دی ماریا (اننقال آزاد به یوونتوس)

روملو لوکاکو (چلسی به اینتر-قرضی)

آندریاس کریستینسن (چلسی به بارسلونا)

گابریل ژسوس (منچسترسیتی به آرسنال)

کالوین فیلیپس (لیدز به منچسترسیتی)

سادیو مانه (لیورپول به بایرن مونیخ)

ارلینگ هالند (دورتموند به منچسترسیتی)