در حالی که به نظر می‌رسید یوونتوس، اصلی‌ترین مشتری کالیدو کولیبالی است، امروز خبر رسید که دو باشگاه بارسلونا و چلسی هم عزم خود را برای خرید این مدافع ناپولی جزم کرده‌اند.

رقابت سه بزرگ اروپا برای خرید مدافع ناپولی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، کالیدو کولیبالی، مدافع کهنه‌کار ناپولی، این روزها به یکی از سوژه‌های داغ بازار نقل و انتقالات تابستانی تبدیل شده و امروز مشخص شده سه باشگاه بزرگ اروپایی برای جذب او وارد میدان رقابت شده‌اند.

درحالیکه تا دیشب خبرها در ایتالیا حاکی از آن بود که باشگاه یوونتوس تلاش زیادی برای به خدمت گرفتن این مدافع سنگالی ناپولی انجام می‌دهد اما جیان‌لوکا دی‌مارتزیو امروز تایید کرد که دو باشگاه بزرگ دیگر هم خواهان خرید او هستند: چلسی و بارسلونا.

دیشب از ایتالیا خبر رسید که مدیر باشگاه یوونتوس، فدریکو چروبینی، در حال حاضر در جلسه‌ای با ایجنت کالیدو کولیبالی، مدافع باشگاه ناپولی است. توتواسپورت اعلام کرد مدیر یوونتوس با فالی رمضانی، مدیر برنامه‌های کولیبالی، در شهر میلان دیدار کرده است. قرارداد کولیبالی با ناپولی تابستان سال آینده به پایان می‌رسد و گفته می‌شد یوونتوس معتقد است به همین دلیل می‌تواند در ازای خرید او از ناپولی تخفیف بگیرد. گزارش‌ها حاکی از این بود که رئیس باشگاه ناپولی، اورلیو دی‌لورنتیس، قیمت کولیبالی را 40 میلیون یورو در نظر گرفته است.

اما دی‌مارتزیو می‌گوید از قضا یوونتوس از شانس کمتری برای جذب کولیبالی برخوردار است چرا که این مدافع سنگالی ترجیح می‌دهد بعد از سال‌ها حضور در ناپولی فوتبالش را در کشوری به جز ایتالیا دنبال کند. با اینحال یوونتوس دست از تلاش برنداشته و همچنان در حال سبک و سنگین کردن گزینه‌های خود است.