رناتو سانچس، ستاره پرتغالی، ساعاتی پیش به شهر پاریس رسیده و تا ساعاتی دیگر قرارداد پیوستن به پاری‌سن ژرمن را امضا خواهد کرد.

رناتو سانچس در PSG؛ رسمی تا ساعاتی دیگر
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، رناتو سانچس، ستاره پرتغالی باشگاه لیل، ساعاتی پیش وارد شهر پاریس شده و به‌زودی پای قرارداد پیوستنش به باشگاه پاری‌سن ژرمن را امضا می‌کند. امسال تابستان، میلان، قهرمان ایتالیا، تلاش زیادی برای جذب این ستاره پرتغالی انجام داد ولی در نهایت PSG موفق شد در این رقابت پیروز شده و سانچس را پاریسی کند.

در روزهای اخیر منابع خبری در فرانسه گزارش داده بودند که سانچس با مدیران PSG به توافق لفظی دست یافته. او امروز در پاریس آخرین مذاکرات درباره مواردی مثل دستمزد را با مدیران پاریسی انجام خواهد داد و پای قراردادش را امضا خواهد کرد تا رسما به‌عنوان بازیکن پاری‌سن ژرمن معرفی شود.

سانچس در حال حاضر با باشگاه لیل قرارداد دارد و PSG در مورد مبلغی که باید به باشگاه لیل بپردازد به توافق رسیده است.

میلان در هفته‌های گذشته تلاش زیادی برای خرید سانچس انجام داد اما رسانه‌ها در فرانسه می‌گویند عامل اصلی در انجام نشدن این انتقال، خواست سانچس برای انتقال به پاریس بوده. گفته می‌شود لیل پذیرفته که با دریافت 10 میلیون یورو از PSG رناتو سانچس را واگذار کند. مدیران این باشگاه می‌دانند که در صورت مخالفت با این پیشنهاد، ستاره پرتغالی سال آینده با پایان قراردادش می‌تواند باشگاه را به‌عنوان بازیکن آزاد ترک کند.