دوشان ولاهوویچ، ستاره یوونتوس، هرگونه مقایسه با زلاتان ابراهیموویچ را رد کرد.

ولاهوویچ: من زلاتان ابراهیموویچ جدید نیستم!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، ولاهوویچ یکی از ستاره‌های این فصل رقابت‌های لیگ ایتالیا بود و نمایش درخشانی را در ترکیب فیورنتینا و یوونتوس به نمایش گذاشت. 

این بازیکن در طول یک فصل و نیم حضورش در ترکیب فیورنیتنا موفق شد 41 گل برای این تیم به ثمر برساند و در پنجره نقل و انتقالات زمستانی با قراردادش به ارزش 70 میلیون یورو جدا شده و به یوونتوس رفت. 

این ستاره صربستانی به درخشش در ترکیب بیانکونری نیز ادامه داد و موفق شد 9 گل نیز با پیراهن این تیم به ثمر برساند تا ارزش و توانایی‌های خودش را به نمایش گذاشته باشد. 

درخشش این بازیکن و قدرت بدنی و مهارت او در زمینه گلزنی باعث شده که بسیاری او را با زلاتان ابراهیموویچ مقایسه کنند که پیش از این سابقه بر تن کردن پیراهن یوونتوس را نیز داشته و این فصل موفق شد جام قهرمانی لیگ ایتالیا را به همراه میلان در سن 40 سالگی بالای سر ببرد. 

ولاهوویچ در واکنش به این موضوع به خبرنگاران گفت:« مقایسه بازیکنان با قهرمانان بزرگی که 400 یا 500 گل به ثمر رسانده‌اند و 20 یا 30 جام قهرمانی در طول دوران حرفه‌ای فوتبال‌شان به دست آورده‌اند غیرمنصفانه است.»

این مهاجم یوونتوس با اشاره به دلیل دوری‌اش از این مقایسه‌ها اضافه کرد:« این موضوع من را آزار نمی‌دهد اما در عین حال واقعیت این است که وقتی چنین مقایسه‌هایی انجام می‌شود و سپس شما یک یا دو اشتباه انجام می‌دهید، انتظارات بسیار بالا می‌رود. همه ما حق اشتباه کردن داریم، چون انسان هستیم. من می‌خواهم زندگی حرفه‌ای خودم را داشته باشم.»