فوتبال دوستان و هواداران تایلندی منچستریونایتد برای استقبال از کاروان این تیم خودشان را به فرودگاه بانکوک رساندند.

هزاران تایلندی به استقبال بازیکنان یونایتد رفتند (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد برای برگزاری تور پیش فصل شب گذشته لندن را به مقصد بانکوک ترک کرد تا اولین اردوی تمرینی این تیم در تایلند برگزار شود. 

اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، به نمایندگی از 31 بازیکن حاضر در این اردو که با غیبت قابل توجه کریستیانو رونالدو همراه است، در مراسمی که برای استقبال از آنها تدارک دیده شده بود شرکت کرد. 

تعداد زیادی از هواداران تایلندی این باشگاه لیگ برتری نیز در داخل و خارج از فرودگاه پایتخت تایلند تجمع کرده بودند تا حمایت خود را از تیم محبوب‌شان نشان داده و با بازیکنان این تیم دیدار کنند. 

یونایتد قرار است روز سه‌شنبه در دیداری دوستانه در بانکوک به مصاف لیورپول برود و پس از آن برای بازی با ملبورن ویکتوری، کریستال پالاس و استون ویلا به استرالیا سفر کند. 

بازی برابر لیورپول در بانکوک اولین دیداری است که تن‌هاخ قرار است به عنوان سرمربی جدید منچستریونایتد روی نیمکت این تیم بنشیند و امیدوار است که عملکرد خوبی را روی نیمکت این تیم داشته باشد. 

این در حالی است که شیاطین سرخ تا به حال نتوانسته‌اند عملکرد قابل قبولی را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی داشته باشند و هواداران از این موضوع به شدت ناراحت هستند. 

تنها خرید آنها تا به این جای کار تایرل مالاسیا بوده که با قراردادی به ارزش 14.6 میلیون پوند از فاینورد جدا شده و پیراهن منچستریونایتد را به تن کرده است. 

یونایتد امیدوار است که بتواند به زودی فرانکی دی‌یونگ را از بارسلونا به خدمت بگیرد و همچنان برای جذب لیساندرو مارتینز نیز در تلاش است اما تا به حال موفق به نهایی کردن انتقال این دو بازیکن نشده است.