پیمان بابایی مهاجم سابق تراکتور با عقد قراردادی رسمی به استقلال پیوست تا فصل بعد را با پیراهن آبی های پایتخت به میدان برود.

جدیدترین خرید استقلال از تراکتور آمد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، استقلال به معنای واقعی کلمه با چراغ خاموش توانست پیمان بابایی را جذب کند. مهاجم سابق تراکتور ظهر امروز پس از انجام مذاکرات نهایی، با مدیران باشگاه به توافق نهایی دست یافت تا در لیگ بیست و دوم لباس آبی های پایتخت را بر تن کند.

بابایی کار خود را از رده های پایه تراکتور آغاز کرد و به تیم بزرگسالان نیز راه یافت اما در ادامه به علت استفاده از ماده‌ی ممنوعه از گروه استروییدی، به مدت دوسال از فعالیت های رسمی مرتبط با فوتبال محروم شد که این محرومیت در ادامه به یک سال کاهش یافت.

بابایی در ادامه و پس از پشت سر گذراندن دوران محرومیت، راهی تیم گسترش فولاد شد و طی 31 مسابقه موفق به زدن 5 گل شد. جابه‌جایی های این بازیکن بین تیم های تبریزی ادامه داشت و او در ادامه به ماشین سازی پیوست و در 8 مسابقه موفق به زدن 3 گل شد که مورد توجه تیم سومقاییت آذربایجان قرار گرفت و به این تیم پیوست.

این مهاجم تبریزی در 35 دیداری که برای سومقاییت به میدان رفت، توانست 13 مرتبه دروازه حریفان را باز کند و حتی عنوان آقای گلی را نیز از آن خود کرد و با وجود این عملکرد قابل قبول، او یک بار دیگر به فوتبال ایران بازگشت و لباس ماشین سازی را بر تن کرد.

بابایی در لیگ بیستم در 10 بازی برای ماشین سازی به میدان رفت که حاصل آن 5 گل از جمله هت تریک برابر سپاهان بود که البته تمامی گل های این بازیکن از روی نقطه پنالتی به ثمر رسیدند. این بازیکن نیم فصل دوم همان سال راهی تراکتور شد و در آنجا نیز 15 بار به میدان رفت و تنها 2 بار موفق به گلزنی شد.

او فصل گذشته نیز با لباس تراکتور در میادین حاضر شد که ثمره 24 مسابقه ای که بابایی، لباس سرخ های تبریزی را بر تن کرد، 5 گل از جمله 2 گل به پرسپولیس و سپاهان بود.

پیمان بابایی در نقل و انتقالات تابستانی مدنظر باشگاه پرسپولیس بود و حتی مذاکراتی با چند تیم خارج از کشور نیز انجام داد؛ در نهایت او پس از مذاکراتی که با استقلالی ها داشت، قرارداد 2 ساله ای را با این باشگاه به امضا رساند.

پیمان بابایی در شرایطی به استقلال پیوست که آبی ها مهاجمانی مانند سجاد شهباززاده، آرمان رمضانی و ارسلان مطهری را در اختیار دارند و مذاکرات با کاوه رضایی نیز در جریان است. باید دید با جذب بابایی، پروسه جذب رضایی منتفی خواهد شد یا خیر.