ادواردو کاماوینگا، هافبک فرانسوی، عزمش را برای موفقیت در فصل آینده جزم کرده است.

عزم راسخ ستاره جوان رئال؛ تمرینات سخت در تابستان
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

به گزارش "ورزش سه"، تمرینات رئال مادرید از روز جمعه آغاز شد و کاماوینگا یک روز بعد در زمین تمرین رئال مادرید به دیگر هم تیمی‌هایش پیوست. 

کارلو آنچلوتی خیلی زود با بررسی شرایط این بازیکن متوجه شد که او این تعطیلات را صرفا به استراحت نپرداخته و تمرینات زیادی را به صورت انفرادی انجام داده است. 

شرایط بدنی خوب و روی فرم این ستاره فرانسوی باعث تعجب آنچلوتی شد اما با توجه به برنامه دقیق و مدونی که او برای این تابستان در نظر گرفته بود، چنین شرایطی چندان هم باعث تعجب و شگفتی نیست. 

روزنامه اسپانیایی مارکا خبر داده که یک فیزیوتراپ و یک بدنساز این بازیکن را در طول تعطیلات تابستانی همراهی کرده و نحوه تمرینات و حتی رژیم غذایی او را به دقت زیر نظر داشته‌اند تا کاماوینگا فصل را در شرایطی آغاز کند که در بهترین شرایط ممکن قرار دارد. 

این دومین فصل حضور این بازیکن فرانسوی در سانتیاگو برنابئو است و او می‌خواهد روند رو به رشدی که فصل گذشته داشت را در این فصل ادامه دهد و حتی شرایط بهتری را در ترکیب این تیم داشته باشد. 

کاماوینگا می‌داند که جذب اورلین شوامنی باعث شده که کار بیش از پیش سخت شده و رقابت بیشتر شود اما قصد ندارد در این رقابت کنار بکشد و آماده است تا با تمام وجود توانایی‌هایش را به کادر فنی رئال ثابت کند تا فرصت بیشتری برای حضور در میدان به او داده شود. 

برگزاری جام جهانی در ماه نوامبر نیز اهمیت خاصی برای او دارد که امیدوار است در فهرست دیدیه دشان برای این رقابت‌ها جای داشته باشد.