پیشنهاد اول بایرن مونیخ با رقم 60 میلیون یورو به اضافه 10 میلیون پاداش برای جذب ماتیس دی لیخت، توسط یوونتوس رد شده است.

پیشنهاد اول توسط یوونتوس رد شد؛ بایرن امیدوار است
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن مونیخ دیروز بعدازظهر به تورین سفر کرد و در این شهر با مدیران بیانکونری و رافائلا پیمنتا، مدیر برنامه ماتیس دی لیخت جلسه گذاشت. اگرچه مطابق انتظار صالح حمیدزیچ اخبار دقیقی از مفاد جلسه در اختیار رسانه ها قرار ندارد، اما لحن و رفتار او موید رضایت باشگاه بایرن مونیخ از جلسه و افزایش احتمال انتقال ماتیس دی لیخت به مونیخ بوده است. به نظر می رسد به زودی دوباره قرار ملاقاتی بین طرفین انجام شده و این انتقال نهایی خواهد شد.

البته نشریه بیلد در گزارشی مدعی شد پیشنهاد اولیه بایرن مونیخ برای جذب ماتیس دی لیخت 60 میلیون یورو به اضافه پاداش بوده که توسط مدیران یوونتوس رد شده است. اما نکته امیدوارکننده برای باشگاه آلمانی این است که مذاکرات با یوونتوس ادامه دارد و به نظر دو رقیب اصلی یعنی چلسی و منچسترسیتی از کورس جذب ستاره هلندی خارج شده اند. همچنین به نظر می رسد بیانکونری در مورد درخواست هنگفت و اولیه خود کوتاه آمده و امکان توافق با این باشگاه بیشتر شده است. 

آنها ابتدا رقم 100 میلیون یورویی را به مشتریانی چون چلسی، منچسترسیتی و منچستریونایتد اعلام کرده بودند، اما خود یوونتوس نیز به خوبی می اداند که چنین عددی برای جذب ماتیس دی لیخت پرداخت نخواهد شد. به نظر می رسد این قرارداد با رقمی بین 75 تا 80 میلیون یورو به علاوه پاداش هایی که به 90 میلیون یورو می رسد، بین یوونتوس و بایرن مونیخ در هفته های آتی منعقد شود.