فولاد در اولین بازی تدارکاتی پیش فصل خود با گلزنی خریدهای جدید پیروز شد.

خریدهای جدید فولاد نیامده گل زدند (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، فولاد خوزستان با هدایت جواد نکونام پای به لیگ بیست و دوم خواهد گذاشت. این تیم بعد از انجام خریدهای مورد نظر خود، تقریبا برای فصل جدید مهیا شده و در حال پشت سر گذاشتن دوران آماده سازی پیش فصل است. شاگردان نکو دیروز اولین بازی تدارکاتی پیش فصل خود را با درخشش اعضای جدید مقابل پارس جنوبی پیروز شدند.

جواد نکونام در هر دو نیمه این دیدار از دو ترکیب متفاوت استفاده کرد تا تمام بازیکنان در شرایط مسابقه قرار بگیرند. خریدهای جدید فولاد که آنها هم فرصت بازی پیدا کردند، انگیزه های زیادی برای درخشش داشتند و دو گل از سه گل تیم را آنها زدند.

علی قربانی و مجید علیاری که از خریدهای مهم فولاد در فاز تهاجمی به شمار می روند در اولین بازی خود برای این تیم گلزنی کردند در کنار محمدرضا خلعتبری، زننده سه گل تیم بنفش پوش میدان باشند.

فولادی ها در اولین روزهای تابستان بود که علی قربانی مهاجم سابق استقلال و سپاهان را به خدمت بگیرند. این بازیکن فصل گذشته برای سومقاییت آذربایجان به میدان رفت و توانست 5 بار گلزنی کرده و 2 مرتبه نیز پاس گل بدهد. مجید علیاری دیگر گلزن تازه وارد فولاد در این دیدار بود که خوزستانی ها موفق شدند او را در حالی به خدمت بگیرند که پیشنهادات خوبی از دیگر باشگاه ها هم داشت.