فرمانده نیروی دریایی سپاه با نتیجه بخش خواندن تعامل هم افزا و حمایت از شرکت های دانش بنیان داخلی گفت : نیروی دریایی سپاه مسیر طراحی، ساخت و تولید بومی تجهیزات دفاعی را با مشارکت شرکت های دانش بنیان با قوت ادامه داده و تا پایان سال ، چند مرحله الحاق تجهیزات دفاعی دریا پایه بصورت چشمگیر خواهیم داشت.

خنثی‌سازی تحریم‌های دفاعی توسط سپاه
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به نقل از سپاه نیوز؛سردار تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه  در بازدید از مرکز تخصصی بازسازی شناوری شهید محلاتی ، مراحل طراحی، ساخت ، بهینه سازی  و تولید بومی ملزومات و تجهیزات دریایی را ستود.

سردار تنگسیری در این بازدید از مجاهدان عرصه تلاش و کار جهادی در کارگاه‌های  فنی مهندسی این مرکز که بصورت شبانه روزی و در گرمای بالای محیط، بصورت جهادی و خستگی ناپذیر ، تلاش می کنند تا چرخه های اقتصادی نظام اسلامی به حرکت رو به رشد خود ادامه دهد، تقدیر و تشکر کرد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه از اقدامات انجام شده در راستای بومی سازی، دانش افزایی، ارتقاء سطح کیفی  و بهینه سازی ساخت و تولید با کیفیت تجهیزات تخصصی دریایی در این مرکز قدردانی کرد.

سردار تنگسیری در جمع کارکنان این مرکز با ابلاغ سلام  مقام معظم رهبری به آنان ، افزود: همانگونه که امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی بعنوان سال " تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین " تعیین شده ، باید بیشتر از گذشته با حمایت و پشتیبانی از شرکت های دانش بنیان ،موجبات ترقی و پیشرفت تولیدات بومی و ارتقای سطح کیفی تجهیزات و سازه های  دفاعی گام برداریم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: نیروی دریایی سپاه از سنوات گذشته با توکل بر خداوند متعال و توجه به دانش کیفی دانشمندان جوان انقلابی و متعهد کشورمان  و استفاده از توانمندی آنان، موفق شده بخشی از تجهیزات دفاعی خود را از دستاوردهای آنان استفاده کند.

دریادار پاسدار تنگسیری تاکید کرد: در زمانی که تحریم های ظالمانه علیه ملت ما شدت یافت، ما در نیروی دریایی سپاه با حمایت و استفاده از  توانمندی همین شرکت های دانش بنیان، با توکل بر خداوند متعال ، توانستیم تحریم ها را در حوزه دفاعی خنثی نماییم و موفق شدیم تجهیزات دفاعی مورد نیاز خود را تامین کنیم.

سردار تنگسیری با نتیجه بخش خواندن تعامل هم افزا و حمایت از شرکت های دانش بنیان داخلی تصریح کرد: ما امسال هم با توجه به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی، با قوت در نیروی دریایی سپاه مسیر طراحی، ساخت و تولید بومی تجهیزات دفاعی را با مشارکت شرکت های دانش بنیان ادامه می‌دهیم و با توکل خداوند متعال تا پایان سال، چند مرحله الحاق  تجهیزات دفاعی دریا پایه بصورت چشمگیر خواهیم داشت.