نشریه بیلد گزارشی از رفتار و عملکرد رابرت لواندوفسکی در تمرین امروز بایرن مونیخ منتشر کرده است.

تمرین بایرن با حال و هوای عجیب لواندوفسکی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، رابرت لواندوفسکی امروز با شش دقیقه تاخیر به زمان انجام صحبت های کادر فنی قبل از شروع تمرین رسید و در حقیقت آخرین بازیکنی بود که از رختکن به زمین آمد. اما جالب اینجاست تست های فیزیکی دیروز باشگاه بایرن مونیخ نشان داد که این ستاره لهستانی در بهترین فرم قرار دارد و به نظر می رسد او در تعطیلات سخت تلاش کرده تا آمادگی خود را برای فصل جدید نیز حفظ کند.

اما رابرت لواندوفسکی به وضوح در تمرینات امروز بی حال و بی خیال بود و انگار حوصله تمرین کردن با دیگر بازیکنان بایرن مونیخ را نداشت. زبان بدن این ستاره لهستانی و حرکات او به وضوح نشان می داد که می خواهد باشگاه بایرن مونیخ را در تابستان امسال ترک کند. ابتدا او دیر به محل تمرین رسید و همچنین آخرین نفری بود که در زمین حاضر شد و این موارد نشان می دهد او تمایلی به ماندن ندارد.

در جریان بازی تمرینی، لواندوفسکی در تیم الف حضور داشت. اما در این بخش از تمرین نیز ستاره لهستانی خیلی تمایلی به گلزنی نشان نداد و در نهایت موفق به انجام این کار نشد. بعد از باخت تیمش همه بازیکنان تیم بازنده مجبور شدند به عنوان تنبیه تعدادی حرکات بدنسازی دشوار را انجام دهند، اما لواندوفسکی تمایلی به انجام این کار نیز نشان نداد. در نهایت ساعت 12:16 تمرینات امروز بایرن مونیخ تمام شد و تنها 22 دقیقه بعد، لواندوفسکی به سرعت حاضر شده و محل تمرین را ترک کرد.

این تصویر از تمرین امروز بایرن لوا را در حالتی بی تفاوت به دستورات تاکتیکی ناگلزمن نشان می‌دهد.

لواندوفسکی، بی‌توجه‌ترین به اتفاقاتی که در اطرافش رخ می‌داد. او مثل یک شبح در زمین تمرین فقط حضور فیزیکی داشت.

گفته می‌شود لوا تنها برای خداحافظی با هم تیمیها به مونیخ بازگشته است و به زودی کار قراردادش با بارسا رسمی خواهد شد.

این عکس بی نیاز از شرح است.هیچ کس لوا را با این اطوار در تمرین بایرن ندیده بود.