کریستیانو رونالدو، ستاره منچستریونایتد، پیشنهاد دستمزد 210 میلیون پوندی برای دو فصل برای بازی در لیگ عربستان دریافت کرده است.

پیشنهاد هنگفتی که محال است رونالدو قبول کند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، شبکه خبری پرتغالی CNN در گزارشی مدعی شد باشگاهی عربستانی حاضر است مبلغ 30 میلیون یورو را به باشگاه منچستریونایتد برای خرید رونالدو پیشنهاد دهد. این رقم بیشتر از مبلغی است که شیاطین سرخ تابستان گذشته برای بازگشت رونالدو به لیگ برتر به یوونتوس پرداخت کردند. همچنین اگر خود رونالدو با این انتقال موافقت کند، دستمزدی در حدود 105 میلیون پوند در سال دریافت خواهد کرد و در حقیقت 210 میلیون پوند در طول دو فصل بازی در عربستان به جیب می زند. همچنین بسته پیشنهادی این باشگاه ثروتمند شامل 20 میلیون پوند به عنوان دستمزد ژرژ مندس، مدیر برنامه این ستاره پرتغالی است.

البته می توان از همین حالا پیش بینی کرد که تقریبا غیرممکن است پاسخ کریستیانو رونالدو به این پیشنهاد مثبت باشد. یکی از دلایل اصلی تمایل این ستاره 37 ساله به جدایی از منچستریونایتد، غیبت این باشگاه در لیگ قهرمانان عنوان شده و به همین علت محال است او حاضر باشد در این شرایط راهی فوتبال آسیا شود. 

همچنین کریستیانو رونالدو امسال قصد دارد در آخرین جام جهانی خود نمایش درخشانی داشته باشد و بی تردید بازی در عربستان باعث افت این ستاره پرافتخار خواهد شد. در حال حاضر از چلسی به عنوان جدی ترین مشتری کریستیانو رونالدو نام برده شده، اما توماس توخل نیز اولویت تیمش را خرید مدافع جدید عنوان کرد و در این شرایط یافتن مشتری جدید برای این بازیکن بسیار دشوار خواهد بود. بدین ترتیب احتمال ماندن رونالدو در یونایتد بیشتر از قبل شده و احتمالا او به زودی چاره ای جز حضور در تمرینات تیمش ندارد.