ناپولی هم به جمع مشتریان کریستیانو رونالدو، ستاره منچستریونایتد، اضافه شده است.

چلسی، رم و ناپولی؛ رقابت جدی برای جذب رونالدو
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای اخیر شایعات بسیاری درباره احتمال جدایی رونالدو از یونایتد در پنجره تابستانی به گوش رسید. 

روز گذشته نیز فابریتزیو رومانو، خبرنگار سرشناس ورزشی، تایید کرد که این بازیکن به مدیران یونایتد اعلام کرده که قصد دارد در هفته‌های پیش رو از این تیم جدا شود. 

این در حالی است که این ستاره پرتغالی تنها یک سال قبل تصمیم گرفت پس از 12 سال دوری بار دیگر به این تیم برگردد اما شرایط بحرانی شیاطین سرخ در فصل گذشته و عملکرد نه چندان درخشان در بازار نقل و انتقالات تابستانی باعث شده که او به فکر جدایی باشد. 

حالا اتلتیک خبر داده که چلسی و رم پیش از این مشتاق جذب این بازیکن بوده و حالا ناپولی نیز به جمع این دو باشگاه اضافه شده تا برای به خدمت گرفتن او در این تابستان اقدام کند. 

شانس ناپولی برای جذب این بازیکن از رم بیشتر است، چرا که آنها موفق شده‌اند سهمیه حضور در لیگ قهرمانان را به دست آورند و بازی در این رقابت‌ها اهمیت بسیاری برای رونالدو دارد اما با این حال گفته می‌شود که انتقال او به این تیم بسیار دور از انتظار خواهد بود. خصوصا که آنها توانایی مالی خاصی برای پرداخت دستمزد مدنظر این بازیکن را نیز ندارند. 

در حال حاضر به نظر می‌رسد که چلسی در بین تمامی باشگاه‌هایی که نام‌شان در کنار نام رونالدو به گوش می‌رسد از شانس بیشتری برای جذب این بازیکن برخوردار باشد و این خبر بدی برای یونایتد است که به هیچ عنوان دوست ندارد ستاره تیمش را به تیم رقیب واگذار کند.