رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس به انتشار ویس جنجالی اش واکنش نشان داد.

واکنش رضا درویش به انتشار  وویس جنجالی اش
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، مدیرعامل پرسپولیس درباره انتقال مالکیت ورزشگاه شهید کاظمی به باشگاه پرسپولیس گفت: نشست خیلی خوبی با آقای زاکانی، شهردار محترم تهران داشتیم و اینجا باید از لطف و محبت ایشان به فوتبال تشکر کنم. با مساعدت ایشان و شهرداری تهران قرار شد در روز مبارک عید غدیر، کارهای نهایی انتقال سند ورزشگاه شهید کاظمی به باشگاه پرسپولیس انجام شود. 

او ادامه داد: داشتن یک زمین اختصاصی برای تمرینات در این سال‌ها دغدغه اعضای تیم و همچنین هواداران عزیز بود و این اقدام کمک بزرگی به دو باشگاه بزرگ پایتخت است. باز هم از حسن توجه آقای زاکانی تشکر می‌کنم و باید بگویم که در جلسه با ایشان به توافقات دیگری هم دست یافتیم که ان‌شاءالله در آینده‌ای نزدیک این موارد را به مرحله اجرا می‌رسانیم.

درویش درباره آخرین وضعیت جذب مهاجم برای پرسپولیس گفت: بر اساس لیست سرمربی تیم عمل می‌کنیم و برای جذب مهاجم هم مذاکرات خود را آغاز کردیم اما متاسفانه چندین دلال از راه‌های مختلف قصد ضربه زدن به روند مذاکرات را داشتند و به همین خاطر پروسه جذب یکی از بازیکنان طولانی شده است، وگرنه ما هم دوست داریم هرچه سریعتر تیم تکمیل شود و هواداران هم خیالشان راحت شود.

مدیرعامل پرسپولیس گفت: بعد از اینکه ما استارت خوبی در نقل و انتقالات داشتیم عده‌ای با حسادت و با قصد ضربه زدن به پرسپولیس در کارهای باشگاه سنگ‌اندازی کردند که به زودی برای هواداران از جزئیات این اتفاق خواهم گفت اما در حال حاضر تمام تلاشمان روی جذب دو، سه بازیکن دیگر و بستن تیم برای فصل جدید است.

درویش درباره احتمال برگزاری اردوی خارجی هم گفت: همانطور که قبلاً گفته شده برگزاری اردوی خارجی برای ما منع قانونی دارد و نمی‌توانیم مستقیما هزینه کنیم. دیروز هم من در بین چند هوادار صحبت کردم و همین مساله را گفتم که برای هزینه کردن در بحث اردوی خارجی منع داریم اما عده‌ای دوست دارند حاشیه درست کنند. مشخص است که اینگونه خبرها و شایعات با چه قصد و نیتی پخش می‌شود و هواداران عزیز ما فریب این جریانات را نخورند. ان‌شاءالله در چند روز آینده اتفاقات خوبی می‌افتد و نگرانی هواداران‌مان هم برطرف می‌شود.