امروز هم استقلال دو جلسه تمرین خواهد کرد تا در فاصله کمتر از یک ماه به شروع بازی‌ها برای حضور شایسته در مسابقات آماده شود.

رباط صلیبی برنامه سنگین ساپینتو را تغییر نداد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، مصدومیت سبحان خاقانی موجب شد تا برخی قضاوت کنند که فشار تمرینات موجب مصدومیت این بازیکن از ناحیه رباط شده است، در حالی که دیگر بازیکنان استقلال با شرایط ایده آل بدنی به کار خود ادامه می دهند و دچار چالش نشده‌اند. تمرینات دو جلسه‌ای در دوران آماده سازی مرسوم است و تلفیق کار با وزنه و کار با توپ مربیان را مجاب می کند در برخی از روزها دو جلسه تمرین برای تیم تدارک ببینند.

مصدومیت از ناحیه رباط لزوما به خاطر فشار تمرینات نیست. گاهی تغذیه نامناسب و خواب ناکافی و حتی کیفیت زمین می تواند موجب مصدومیت بازیکن شود. در چنین شرایطی بازیکن باید با اطلاع به کادر فنی در مورد وضعیت بدنی و روحی و روانی خود از خطر آسیب دیدگی جلوگیری کند.

ساپینتو و مربی بدنسازش، به طور جدی تمرینات بدنسازی استقلال را تدوین و اجرا می کنند و تاکید بر حضور همه بازیکنان در تمرین دارند تا برای این فصل از بازی ها آماده شوند. یکی از ویژگی‌های مربیان خارجی اهمیت به تمرینات بدنسازی است و ساپینتو هم از این قاعده مستثنی نیست.