کمتر از دو ماه به پایان بازار تابستانی باقی مانده و هنوز انتظار می‌رود که انتقال‌های مهمی در پیش باشد.

لحظه به لحظه با بازار نقل و انتقالات تابستانی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، پنجره تابستانی 2022 با چند انتقال بزرگ شروع شد؛ ارلینگ هالند به منچسترسیتی رفت، سادیو مانه راهی بایرن مونیخ شد و روملو لوکاکو هم به اینتر برگشت تا فصل ناامیدکننده‌اش در استمفوردبریج را در سن سیرو جبران کند. در چند روز اخیر هم انتقال های قابل توجهی صورت گرفت که مهمترین آنها مربوط به یوونتوس بود که آنخل دی ماریا و پل پوگبا را به خدمت گرفته است.

اما هنوز انتقال‌های بزرگی در راه است یا حداقل باشگاه‌های بزرگ اروپایی به دنبال نهایی کردن آنها هستند؛ از جمله رفتن روبرت لواندوفسکی به بارسلونا یا فرانکی دی یونگ به منچستریونایتد.

از امروز بازار نقل و انتقالات تابستانی اروپا را لحظه به لحظه پیگیری می کنیم تا شما را از آخرین اخبار، شایعات و انتقال‌های به سرانجام رسیده مطلع کنیم:

شنبه 25 تیر:

18:05: هربرت هاینر، رئیس باشگاه بایرن مونیخ انتقال رابرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی این باشگاه به بارسلونا را تایید کرد.

17:55: باشگاه بایرن مونخ با سرژ گنابری برای تمدید قرارداد تا سال 2026 و دستمزدی 19 میلیون یورویی ناخالص در سال به توافق دست یافت.

17:10: حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن بار دیگر تاکید کرد جذب کریستیانو رونالدو در تابستان در برنامه های این باشگاه قرار ندارد.

16:30: بعد از فروش رابرت لواندوفسکی به بارسلونا، بایرن مونیخ از نظر مالی می‌تواند پیشنهادی حدود 100 میلیون برای ماتیس دی لیخت ارسال کند.

15:55: حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن بار دیگر تاکید کرد جذب کریستیانو رونالدو در تابستان در برنامه های این باشگاه قرار ندارد.

15:00: اولیور کان، مدیر اجرایی بایرن مونیخ فاش کرد توافقات برای انتقال رابرت لواندوفسکی به بارسلونا انجام شده است.

14:30: تاکفوسا کوبو، ستاره ژاپنی و جوان به صورت رایگان از رئال مادرید به سوسیداد خواهد رفت.

13:40: وستهام پیشنهادی 30 میلیون پوندی را برای جذب آرماندو بروخا، مهاجم چلسی، ارائه کرده است. 

13:20: 

لیورپول مذاکراتی را برای جذب آنتونی، مهاجم مدنظر منچستریونایتد، آغاز کرده و امیدوار است بتواند مانع انتقال این بازیکن به اولدترافورد شود.

12:40: موناکو اعلام کرد که بریل امبولو را با قراردادی چهار ساله از بروسیا مونشن گلادباخ به خدمت گرفته است.

12:10: فلامنگو مذاکراتی را برای جذب اوسکار، ستاره سابق چلسی، از شانگهای آغاز کرده است. 

11:50: روبرت لواندوفسکی با حضور در زمین تمرین بایرن مونیخ، ضمن جمع‌آوری وسایلش از رختکن این تیم، با هم تیمی‌هایش خداحافظی کرد تا برای ملحق شدن به اعضای تیم بارسلونا به آمریکا سفر کند.

11:05: سان مدعی شده که مدیران منچستریونایتد از جذب فرانکی دی‌یونگ، هافبک هلندی بارسلونا، اطمینان دارند و صحبت‌های اخیر خوان لاپورتا تاثیری در روند جذب این بازیکن نداشته است. 

10:30: بایرن مونیخ پیشنهادش برای جذب ماتیس دی‌لیخت، مدافع یوونتوس، را افزایش داد تا بتواند نظر مساعد مدیران این باشکاه را جلب کند. 

09:05:

کالیدو کولیبالی، مدافع ناپولی، با امضای قراردادی چهار ساله به ارزش 45 میلیون یورو به چلسی پیوست.

6:45: مالک تیلمن، هافبک 20 ساله بایرن مونیخ و تیم ملی آمریکا، با قراردادی قرضی به رنجرز منتقل شد.

05:15: فدریکو برناردسکی پس از پایان مهلت قراردادش با یوونتوس به عنوان بازیکن آزاد راهی تورنتو اف سی شد تا هم‌بازی لورنزو اینسینیه شود. 

03:40: 

مدیران دو باشگاه بایرن مونیخ و بارسلونا برای انتقال لواندوفسکی با مبلغ 55 میلیون یورو به توافق رسیدند.

جمعه 24 تیر:

23:38: 

رئال مادرید و سوسیداد در مذاکرات نهایی برای انتقال قطعی تاکفوسا کوبو، ستاره ژاپنی هستند. رئال احتمالا درصدی از مبلغ فروش بازیکن در آینده را برای خود محفوظ نگاه خواهد داشت. کوبو برای قراردادی تا 2027 با سوسیداد به توافق شخصی رسیده است. (مارکا)

23:05: بایرن مونیخ در ساعات اخیر بالاخره برای مذاکره با بارسا رضایت داده و موضع دو طرف به منظور انتقال رابرت لواندوفسکی نزدیک شده است. انتظار می رود در دو روز آینده این انتقال قطعی شود.

22:00: 

با موافقت اودینزه، انتقال ناهوئل مولینا، مدافع راست آرژانتینی به اتلتیکو مادرید قطعی شد.(آاس)

21:30: هوگو اکیتیکه، ستاره رنس در تست های پزشکی پی اس جی حاضر شد و انتقال او به پاریس مراحل نهایی را طی می کند.(اکیپ)

21:00:

رسمی؛ ریاض محرز قراردادش با منچسترسیتی را تا 2025 تمدید کرد.

20:25: 

جورجینیو واینالدوم، هافبک هلندی پی اس جی به رم پیشنهاد شده است. او فصل ناموفقی در پاریس داشت. (گاتزتا)

20:01: با اعلام خوان لاپورتا، رئیس بارسا، فرانکی دی یونگ با تیم راهی تور آمریکا خواهد شد تا انتقال ستاره هلندی به منچستریونایتد پیچیده تر از گذشته شود. 

19:23: انتقال رابرت لواندوفسکی به بارسلونا محتمل تر از همیشه است. شب گذشته توافق اولیه بین دو باشگاه صورت گرفت. (نشریه لهستانی Meczyki)

18:42:

رسمی؛ کریستین اریکسن با قرارداد به عنوان بازیکن آزاد و تا سال 2027 به منچستریونایتد پیوست.

18:30: باشگاه ناپولی قصد جذب کیلور ناواس را دارد. گلر پی اس جی جایگاهش در این تیم را از دست داده و پیشنهاد ناپولی او را برای جدایی وسوسه کرده است. (کوریره دلو اسپورت)

18:19: 

لیساندرو مارتینز، مدافع آرژانتینی آژاکس، فصل بعد برای منچستریونایتد بازی خواهد کرد. دو باشگاه برای انتقال 55 میلیون یورویی بازیکن به توافق نهایی رسیدند. (رومانو)

17:55: 

سرژ گنبری با بایرن برای تمدید به توافق رسید. قرارداد 4 ساله تا 2026 اعتبار خواهد داشت. (بیلد)

17:19: منچسترسیتی از تلاش برای جذب جولز کنده منصرف شد. بارسا، پی اس جی و چلسی سه باشگاه خواهان مدافع فرانسوی سویا هستند. (مارکا)

16:50: اتلتیک مدعی شده که بایرن مونیخ برای امضای قراردادی جدید با سرژ گنابری به توافق رسیده و این بازیکن علیرغم تمامی شایعات به حضور در این تیم ادامه خواهد داد. 

16:00: اریک بایی، مدافع منچستریونایتد، انتقال به ناپولی را به گالاتاسرای و فنرباغچه ترجیح داده و احتمالا با قراردادی قرضی و با بند خرید به این تیم ایتالیایی خواهد پیوست. 

15:15:

 ناتینگهام فارست با قراردادی دو ساله وین هنسی، دروازه‌بان ولزی برنلی، را به خدمت گرفت.

14:40: لیساندرو مارتینز در یک قدیمی انتقال به یونایتد قرار دارد. این ستاره آژاکس به زودی با قراردادی پنج ساله به جمع شاگردان اریک تن‌هاخ اضافه خواهد شد. 

12:35: منچستریونایتد قصد دارد برای جذب حکیم زیاش، ستاره مراکشی چلسی، با میلان وارد رقابت شود.

11:05:

 چهار باشگاه سویا، لیدز، مارسی و لیون در حال بررسی شرایط جذب نیکلاس په‌په، وینگر آرسنال، هستند. 

10:50: فدریکو برناردسکی آماده است تا به زودی به عنوان سومین بازیکن ایتالیایی راهی تورنتو اف سی شود. این بازیکن تا ساعاتی دیگر وارد فرودگاه تورنتو خواهد شد.

09:20: سسک فابرگاس، ستاره سابق بارسا، پس از یک فصل حضور در موناکو از این تیم جدا شده و در آستانه پیوستن به باشگاه ایتالیایی کومو در سری B قرار دارد. 

08:10: وین رونی، سرمربی جدید دی سی یونایتد، از مدیران این باشگاه خواسته برای جذب جسی لینگارد تلاش کنند. 

04:40: پی اس جی در حال بررسی شرایط جذب خفران تورام، مدافع نیس، است و کریستوف گالتیه علاقه بسیاری به همکاری با او دارد. 

03:30: فابریزیو آنگیلری، هافبک ریورپلاته، با امضای قراردادی چهار ساله به ختافه پیوست.

پنج‌شنبه 23تیر:

 23:50شبکه ESPN اعلام کرد کریستیانو رونالدو یک پیشنهاد نجومی از طرف تیمی عربستانی را رد کرده است. بر اساس این گزارش یک باشگاه عربستان سعودی، که نامش فاش نشده است، به رونالدو پیشنهاد داده بود که با قراردادی 30 میلیون یورویی راهی عربستان شود. اما نجومی بودن این پیشنهاد مربوط به دستمزد رونالدو بود. این باشگاه گفته بود در دو فصل آینده به کریستیانو روی‌هم‌رفته 275 میلیون یورو دستمزد خواهد داد.

23:00: مالک تیلمن، بازیکن آمریکایی بایرن مونیخ، در آستانه ترک این تیم به عنوان بازیکن قرضی است. او احتمالا به یک باشگاه لیگ برتری ملحق خواهد شد.

22:00:  فابریزیو رومانو می‌گوید پاری سن ژرمن به زودی به رقابت برای جذب گونسالو راموس، مهاجم بنفیکا خواهد پیوست.

21:00: باشگاه نیوکاسل از تلاش برای جذب دو نفر از هدفهای اصلی امسال تابستان خود دست برداشت. این دو هدف نیوکاسل، الکساندر آیساک از رئال سوسیداد و موسی دیابی از بایر لورکوزن بودند.

20:00: باشگاه یوونتوس که از خرید کالیدو کولیبالی، مدافع ناپولی، ناامید شده حالا قصد دارد گابریل را از آرسنال به خدمت بگیرد.

19:00: مارکا می‌گوید دی‌سی یونایتد به پیشنهاد سرمربی جدید خود وین رونی به دنبال جذب جسی لینگارد، ستاره سابق منچستریونایتد است.

18:00: آنتونی مارسیال، مهاجم منچستریونایتد، که فصل گذشته را به صورت قرضی در سویا توپ زد، فصل آینده در اولدترافورد خواهد ماند.

17:00: آرسنال تمایل دارد اولکساندر زینچنکو، مدافع اوکراینی منچسترسیتی را به خدمت بگیرد. با وجود باقی ماندن دو سال از قرارداد او با سیتی، سیتیزن‌ها مایلند با ستاره اوکراینی خداحافظی کنند.

16:45: علی‌رغم ابراز تمایل پاری‌سن ژرمن، به نظر می‌رسد بارسلونا از بخت بالایی برای توافق با ژوئل کنده، مدافع مستحکم سویا برخوردار است.

16:15: سرژ گنابری، ستاره آلمانی قرارداد خود را با بایرن مونیخ تمدید می‌کند و انتقال او به باشگاه رئال مادرید منتفی شده است.

15:45: آرسنال در حال تلاش برای جذب اولکساندر زینچنکو، مدافع اوکراینی و کناری باشگاه منچسترسیتی است.

15:10: باشگاه یوونتوس مذاکراتی را با مدیران ویارئال برای انتقال پائو تورس، مدافع 25 ساله و اسپانیایی آغاز کرده است،

14:50: رسمی؛ آندره‌آ کامبیاسو، مدافع 22 ساله و ایتالیایی جنوا با رقم 8.5 میلیون یورو به یوونتوس ملحق شد.

14:05: قرارداد عثمان دمبله، ستاره فرانسوی و خلاق با باشگاه بارسلونا تا سال ۲۰۲۴ تمدید شد.

13:20: دو باشگاه رم و ناپولی جدیدترین مشتریان جدی جذب پائولو دیبالا، ستاره آرژانتینی و سابق یوونتوس محسوب می‌شوند.

12:55: کریستیانو رونالدو، ستاره منچستریونایتد، پیشنهاد دستمزد 210 میلیون پوندی برای دو فصل برای بازی در لیگ عربستان دریافت کرده است.

12:10: مدیران اینتر می‌خواهند در دو یا سه روز آینده، گلیسون برمر تست‌های پزشکی خود را پشت سر گذاشته و به سرعت به تمرینات تیم ملحق شود.

11:38: رسمی؛ آرتورو ویدال، هافبک جنگنده و شیلیایی در انتقالی آزاد و با قراردادی 18 ماهه به فلامینگوی برزیل ملحق شد.

11:00: خبر قرارداد جدید عثمان دمبله با بارسلونا تا سال 2024 امروز رسما از سوی این باشگاه اعلام خواهد شد.

09:15: شارل دی کتلائر، هافبک جوان و آینده دار باشگاه کلاب بروژ در آستانه انتقال به میلان قرار گرفته است.

چهارشنبه 22 تیر:

23:30: رسمی؛ مسوت اوزیل، ستاره آلمانی و ترک‌تبار که سابقه بازی در رئال مادرید و آرسنال را دارد، با باشگاه باشاک‌شهیر ترکیه قراردادی رسمی امضا کرد و فصل آینده با پیراهن این تیم استانبولی به میدان خواهد رفت.

21:55: از بین فرانچسکو آچربی و کیم، مدافع کره ای فنرباغچه، یکی جانشین کالیدو کولیبالی در ترکیب ناپولی خواهند شد.

21:20: مسوت اوزیل، ستاره سابق و آلمانی رئال مادرید بعد از جدایی از فنرباغچه با تیم استانبول باشاک شهیر به توافق رسید.

20:45: رحیم استرلینگ، ستاره انگلیسی و گلزن منچسترسیتی با قراردادی پنج ساله به چلسی پیوست.

20:10: رسمی؛ فرانسیسکو ترینکائو، بازیکن 22 ساله و پرتغالی باشگاه بارسلونا با انتقال قرضی یک ساله و بند خرید 10 میلیون یورویی به اسپورتینگ لیسبون محلق شد.

19:50: تلاش یوونتوس برای توافق با کالیدو کولیبالی بی اثر بود و مدافع سنگالی ناپولی در آستانه انتقال به باشگاه چلسی قرار دارد.

19:15: انتقال ناتان آکه، مدافع ملی پوش و هلندی منچسترسیتی به چلسی نهایی شده و او با رقم 45 میلیون پوند راهی استمفوردبریج خواهد شد.

18:45: باشگاه اینتر هنوز در مورد جذب پائولو دیبالا ناامید نشده و مذاکرات برای انتقال این ستاره آرژانتینی ادامه دارد.

18:00: لیساندرو مارتینز، مدافع آرژانتینی آژاکس با قراردادی پنج ساله و دستمزدی 6.5 میلیون یورویی در سال راهی منچستریونایتد می شود.

17:20: میلان اشکرینیار، ستاره اسلواک اینتر فصل بعد برای تیم پاری سن ژرمن بازی خواهد کرد و انتقال این بازیکن با ۶۰ میلیون به اضافه پنج میلیون پاداش نهایی شده است.

16:30: انتقال ایسکو، ستاره اسپانیایی و تکنیکی رئال مادرید به باشگاه سویا در فصل تابستان امسال قطعی شده است.

15:40: 

رسمی؛ رافینیا با قراردادی 5 ساله به ارزش 65 میلیون یورو از لیدز به بارسلونا پیوست.

13:55:

ریس جیمز شایعات مربوط به انتقالش به رئال مادرید را تکذیب کرد.

13:25: یوونتوس در حال بررسی شرایط جذب پائو تورس، مدافع ویارئال، به عنوان جانشین ماتیس دی‌لیخت است.

12:55: اندری یارمولنکو با قراردادی یک ساله به باشگاه العین پیوست.

12:20: رحیم استرلینگ با پروازی جداگانه برای حضور در تور پیش فصل چلسی در آمریکا به لس آنجلس خواهد رفت.

11:35: فرانسیسکو ترینکائو به زودی از بارسلونا جدا شده و به صورت قرضی با بند خرید اجباری 10 میلیون یورویی به اسپورتینگ ملحق خواهد شد.

10:50: آرسنال از شانس خودش برای جذب لساندرو مارتینز ناامید شده و این ستاره آژاکس حالا به منچستریونایتد نزدیک شده است.

08:15: چلسی برای جذب کالیدو کولیبالی با قراردادی پنج ساله به ارزش 40 میلیون یورو با ناپولی به توافق رسید.

05:35: 

مدیران باشگاه بارسلونا برای جذب رافینیا، وینگر برزیلی، با لیدز یونایتد به توافق رسیدند. 

04:05: فدریکو برناردسکی در آستانه پیوستن به باشگاه تورنتو اف سی قرار دارد.

03:10: پاری سن ژرمن پس از مذاکره با ژرژ مندس، مدیر برنامه کریستیانو رونالدو، اعلام کرد که تصمیمی برای خرید این بازیکن پرتغالی ندارد. 

سه‌شنبه 21 تیر:

23:55: فابریزیو رومانو تایید کرد که انتقال رافینیا، ستاره برزیلی لیدزیونایتد، به بارسا قطعی شده و این بازیکن 25ساله با قراردادی به ارزش 58 میلیون یورو بعلاوه 9 میلیون یورو ملحقات، به باشگاه کاتالان خواهد پیوست.

23:00: رسمی؛ وین رونی، ستاره سابق منچستریونایتد و تیم ملی انگلیس، به عنوان سرمربی جدید باشگاه آمریکایی دی‌سی یونایتد معرفی شد. وین رونی که فصل گذشته هدایت تیم انگلیسی دربی‌‌کاونتی را بر عهده داشت، از این پس سرمربی این تیم حاضر در لیگ MLS خواهد بود.

22:45: رسمی؛ سامو کاستیخو بازیکن سابق میلان با قراردادی تا سال ٢٠٢۵ به والنسیا پیوست.

22:35: با وجود پیشنهادهای اینتر و یوونتوس برای خرید گلیسون برمر، ستاره تورینو، رئیس این باشگاه می‌گوید پیشنهادها برای جذب برمر تا این لحظه راضی‌کننده نیست.

22:00: نیوکاسل آماده می‌شود تا با خرید الکساندر ایساک، مهاجم سوئدی، او را به گران‌ترین خرید تاریخ این باشگاه انگلیسی تبدیل کند.

21:30: تمایل آرسنال برای جذب لیساندرو مارتینز، مدافع آرژانتینی آژاکس، کاهش یافته و وبسایت گل می‌گوید مارتینز حالا در یک قدمی پیوستن به منچستریونایتد قرار دارد.

21:00: رسمی؛ اوون ویندال، ستاره فصل گذشته باشگاه آلکمار، به آژاکس پیوست.

20:00: چلسی در آستانه جذب کالیدو کولیبالی، مدافع سنگالی ناپولی قرار دارد. گفته می‌شود قیمت انتقال او به چلسی، 40 میلیون یورو خواهد بود.

18:45: باشگاه منچسترسیتی قصد دارد قرارداد فیل فودن و ریاض محرز، دو ستاره خط حمله خود را به زودی تمدید کند.

18:19: اریک تن هاخ، سرمربی منچستریونایتد خواهان انتقال دنزل دومفرایس، مدافع هلندی اینتر شده است. رقم احتمالی این قرارداد حدود ۳۸ الی ۴۰ میلیون پیش بینی می شود.

17:55: انتقال لئو اوستیگارد، مدافع نروژی باشگاه برایتون با رقمی در حدود 9 میلیون یورو به ناپولی قطعی شده است.

17:36: 

در صورت فروش نیکولو زانیولو به یوونتوس، باشگاه رم به صورت جذی برای جذب پائولو دیبالا وارد عمل می شود.

17:15: بایرن مونیخ قصد دارد در همین فصل تابستان برای تمدید قرارداد سرژ گنابری، وینگر جوان و آلمانی خود اقدام کرده و این پروسه را تمام کند.

16:45: 

بارسلونا قصد دارد کارنی چوکوومکا، ستاره نوجوان و انگلیسی استون ویلا را جذب کند. قرارداد او رو به اتمام بوده و بارسلونا می تواند چوکوومکا را در ماه ژانویه جذب کند.

16:07: مارکو آسنسیو، ستاره اسپانیایی رئال مادرید قصد دارد در آخرین سال قرارداد خود در این باشگاه مانده و برای قرار گرفتن در ترکیب ثابت مبارزه کند.

15:44: کالیدو کولیبالی از ناپولی و گلیسون برمر از تورینو، گزینه های جانشینی ماتیس دی لیخت در یوونتوس در صورت جدایی این مدافع هلندی هستند.

15:13: میلان برای جذب شارل دکتلار، ستاره 21 ساله بروژ پیشنهادی 28 میلیون یورویی به اضافه سه میلیون یورو پاداش را ارسال کرده است.

14:55: رئال مادرید برچسب فروش 10 میلیون یورویی روی بورخا مایورال، مهاجم 25 ساله و اسپانیایی خود زده است.

14:22: نام سرژ گنابری، وینگر بایرن مونیخ و رافائل لیائو، ستاره میلان در میان اهداف احتمالی چلسی در فصل تابستان ذکر شده است.

13:50: قرارداد رودری، هافبک جنگنده و اسپانیایی باشگاه منچسترسیتی تا سال ۲۰۲۷ با این تیم تمدید شد.

13:17: باشگاه رم قرارداد جانلوکا مانچینی، مدافع 2 ساله خود را به مدت پنج سال و تا سال 2027 تمدید کرد.

12:55: فرانسیسکو ترینکائو، وینگر جوان بارسلونا با قراردادی قرضی و بند اجباری خرید، راهی باشگاه اسپورتیننگ لیسبون خواهد شد.

12:22: هری کین، ستاره انگلیسی تاتنهام به زودی و برای تابستان سال 2023، به مهم ترین هدف نقل و انتقالاتی بایرن مونیخ تبدیل خواهد شد.

11:30: داویده اوسپینا، دروازه‌بان ناپولی، به باشگاه النصر عربستان ملحق شد تا از فصل آینده در لیگ این کشور به میدان برود. 

10:55: مدیران باشگاه منچستریونایتد برای نهایی کردن انتقال فرانکی دی یونگ، هافبک هلندی، به شهر بارسلونا سفر کردند تا با مدیران این باشگاه دیدار کنند.

9:40: 

نانی، بازیکن سابق منچستریونایتد، به باشگاه ملبورن ویکتوری ملحق شد.

8:25: چلسی برای به خدمت گرفتن گابریل اسلونینا با باشگاه آمریکایی شیکاگ فایر به توافق رسید. 

دوشنبه 20 تیر:

23:55 : رسمی؛ آرتورو ویدال، ستاره شیلیایی به باشگاه فلامنگوی برزیل پیوست.

22:30 : رسمی؛ آلسیو رومانیولی، کاپیتان سابق میلان به لاتزیو پیوست. 

20:48: مسوت اوزیل، ستاره آلمانی ترک‌تبار قرارداد خود با باشگاه فنرباغچه را فسخ کرد و حالا او تبدیل به بازیکن آزاد شده است.

20:10: رسمی؛ آندریاس پریرا با قراردادی دائمی از منچستریونایتد راهی فولام شد.

20:00: اینتر با مدیر برنامه، زاگادو مدافع آزاد و سابق دورتموند برای جایگزینی میلان اشکرینیار وارد مذاکره شده است.

19:26: هری کین، ستاره انگلیسی تاتنهام به زودی و برای تابستان سال 2023، به مهم ترین هدف نقل و انتقالاتی بایرن مونیخ تبدیل خواهد شد.

19:00: قرار است این هفته تست پزشکی کریستین اریکسن، ستاره جدید منچستریونایتد انجام شده و انتقال این هافبک دانمارکی رسمی شود.

18:15: یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول احتمال انتقال جود بلینگهام، هافبک انگلیسی و جوان دورتموند در تابستان امسال را رد کرد.

17:45: بایرن مونیخ با شرایط شخصی ماتیس دی لیخت، مدافع هلندی یوونتوس و پرداخت 10 میلیون یورو حقوق خالص در سال موافقت کرده و در آستانه جذب این بازیکن قرار گرفته است.

17:20: انتقال ساموئل کاستیخو، وینگر میلان به والنسیا قطعی شده و او شاگرد جنارو گتوزو در مستایا خواهد شد.

16:50: رحیم استرلینگ، ستاره انگلیسی سیتی دیروز بخش اصلی تست پزشکی را در لندن انجام داد و قرارداد این بازیکن تا ژوئن 2027 با چلسی امضا شده است.

16:40: جانلوکا اسکاماکا، ستاره ایتالیایی و گلزن ساسولو فاصله چندانی تا انتقال به پاری سن ژرمن برای فصل بعد ندارد.

16:00: تلاش بایرن مونیخ برای توافق با اتلتیکومادرید و ژائو فلیکس حتی با پیشنهاد 80 میلیون یورویی نیز سرانجام خوشی نداشته است.

14:30: رسمی؛ پل پوگبا، ستاره فرانسوی و 29 ساله، 6 سال بعد از جدایی از یوونتوس، بار دیگر به این باشگاه تورینی برگشت.

13:50:

نیکو ویلیامز با قراردادی به ارزش 17 میلیون پوند از لیورپول به ناتینگهام فارست پیوست.

13:15: روبرت لواندوفسکی آماده است تا در صورت به نتیجه نرسیدن مذاکرات بارسلونا و بایرن مونیخ، پیراهن چلسی را در فصل آینده به تن کند. او ترجیح می‌دهد به استمفوردبریج منتقل شود تا این که بار دیگر در بایرن به میدان برود. 

12:05: چلسی آماده است تا قیمت مدنظر باشگاه ناپولی برای فروش کالیدو کولیبالی، مدافع سنگالی را پرداخت کرده و این بازیکن را به خدمت بگیرد.

10:50:

تاتنهام حاضر به انجام مذاکره برای انتقال هری کین به بایرن مونیخ نیست و هیچ تصمیمی برای فروش این بازیکن ندارد.

8:20: منچسترسیتی در آستانه جذب امیلیو لاورنس، پدیده 16 ساله اورتون قرار داد و خبر جذب او به زودی به صورت رسمی اعلام می‌شود. 

4:30: میلان هیچ پیشنهادی برای جذب پائولو دیبالا ارائه نکرده و تصمیمی برای جذب این بازیکن ندارد.

یکشنبه 19 تیر:

23:30: چلسی در صورت ناکامی در جذب جولز کُنده، برای کالیدو کولیبالی، مدافع ناپولی اقدام خواهد کرد. (سان)

22:35: پیشنهاد 70 میلیون یورویی آرسنال برای سرگی میلینکویچ ساویچ، ستاه صربِ لاتزیو رد شد. (میرر)

22:20: 

لوئیز ماکسیمیانو، دروازه بان گرانادا با قراردادی به ارزش 10 + 2.5 میلیون یورو و تا سال 2027 به لاتزیو پیوست. (رومانو)

اولین پیشنهاد اینتر برای گلیسون برمر، مدافع برزیلی تورینو ارسال شد؛ انتقال قرضی با بند خرید 30 میلیون یورویی.(اسکای ایتالیا)

21:19: آیمریک لاپورت ضمن رد احتمال حضور در پی اس جی عنوان کرد که یک فصل دیگر در سیتی خواهد ماند.

20:40: رئال مادرید تنها در صورتی اقدام به جذب مهاجم خواهد کرد که بورخا مایورال تصمیم به جدایی بگیرد. در هر صورت حرف آخر با کارلو آنچلوتی خواهد بود. (آاس)

20:19: بارسلونا در صورت تمدید قرارداد عثمان دمبله، از کورس رقابت برای جذب رافینیا کنار خواهد کشید (موندودپورتیوو)

19:52: فیکایو توموری با وجود داشتن پیشنهاد از تیم های لیگ برتری در آستانه تمدید قرارداد با میلان قرار دارد. (گاتزتا)

19:18: 

سرخیو بوسکتس تمایلی به تمدید قرارداد با بارسلونا ندارد و احتمالا در پایان فصل و با اتمام قراردادش راهی لیگ آمریکا خواهد شد.(فابریتزیو رومانو)

18:50: چلسی رقم فروش سزار آسپلیکوئتا را هشت میلیون یورو تعیین کرد. (میرر)

18:20: 

فیل فودن، ستاره 22 ساله سیتی قراردادش را برای شش سال دیگر و با دستمزد 200 هزار پوند در هفته تمدید خواهد کرد(دیلی استار)

18:02: پس از اینتر، میلان و رم، حالا ناپولی هم برای جذب پائولو دیبالا وارد عمل شده است.(گاتزتا)

17:38: فرانسیسکو ترینکائو در لیسبون و برای تست های پزشکی اسپورتینگ لیسبون حضور دارد. بال پرتغالی بارسا با قراردادی قرضی و بند خرید 20 میلیون یورویی راهی تیم پایتخت نشین می شود. (موندودپورتیوو)

17:01: 

بارسلونا به سزار آسپلیکوئتا اطمینان داده است که در هفته های پیش رو پیشنهادی ردنشدنی برای جذب او به چلسی ارائه خواهد داد.(اسکای اسپورتس)

15:55: اسپورتینگ در حال بررسی شرایط جذب میرالم پیانیچ و آغاز مذاکره با مدیران بارسلونا است. 

15:10: نیوکاسل پیشنهادی 25 میلیون یورویی برای جذب مارکو آسنسیو به رئال مادرید ارائه کرده است. 

14:40: منچستریونایتد علاقه زیادی به جذب لئاندرو پارادس از پاری سن ژرمن داشت اما قیمت مدنظر این باشگاه فرانسوی برای آنها بسیار بالاست و ممکن است انجام این انتقال را غیرممکن کند.

12:50: 

عمر ریچاردز از بایرن مونیخ با امضای قراردادی به صورت رسمی و دائمی به ناتینگهام فارست منتقل شد.

11:45: 

چلسی و پی اس جی قصد دارند در صورت عدم موفقیت بارسا در جذب لوا، برای به خدمت گرفتن این بازیکن اقدام کنند

10:50: استون ویلا مذاکرات برای جذب لودویگ آگوستینسون، مدافع چپ سویا، را آغاز کرده است. 

10:15: منچستریونایتد در حال بررسی گزینه‌های حانشینی کریستیانو رونالدو است و گفته می‌شود اریک تن هاخ با برایان برابی، بازیکن هلندی که فصل گذشته به صورت قرضی از لایپزیش به آژاکس پیوسته بود، تماس گرفته است.

9:25: رسانه‌های انگلیسی از توافق منچسترسیتی و چلسی برای انتقال رحیم استرلینگ به استمفوردبریج خبر داده‌اند. 

شنبه 18 تیر:

23:30:

 عثمان دمبله پذیرفته که قراردادی دو ساله با بارسلونا امضا کند. تنها جزئیاتی اندک باقیمانده و توافق تقریبا نهایی است. (اسپورت)

23:00: جونتولی، مدیر ورزشی ناپولی دریافت پیشنهاد برای ویکتور اوسیمن را تکذیب کرد. او تاکید کرد که برای واگذاری اوسیمن رقم بسیار بالایی تقاضا خواهند کرد. (اسکای ایتالیا)

22:38: آرسنال قصد دارد برای جذب لوکاس پاکتا، مهاجم برزیلی لیون پیشنهادی رسمی ارائه دهد.(میرر)

22:00: 

رسمی؛ سرجیو اولیورا، هافبک پورتو به گالاتاسرای پیوست. او نیم فصل دوم فصل قبل را برای رم قرضی توپ زده بود.

21:24: رافینیا، بال برزیلی لیدز با این تیم به تور استرالیا نرفت. مذاکرات لیدز با چلسی و بارسا بر سر او ادامه دارد.(اسکای اسپورتس)

21:18: 

باشگاه نیس خواهان جذب ادی کاوانی، ستاره اروگوئه ای شده است. از مونزا ایتالیا هم به عنوان دیگر  مشتری جدی او نام برده می شود (فوت مرکاتو)

20:52: فرانسیسکو ترینکائو، بال پرتغالی بارسا با 10 میلیون یورو و قرارداد دائمی راهی اسپورتینگ لیسبون می شود (رکورد)

20:30: مارکوس آلونسو و سزار آسپلیکوئتا با چلسی به تور آمریکا خواهند رفت. توماس توخل با انتقال این دو به بارسا مخالفت کرده است(دیلی میل)

20:06: 

سمیر هندانوویچ قراردادش با اینتر را یک سال دیگر نیز تمدید کرد.

19:49: فهرست خروجی های پی اس جی: کورزاوا، ابیمبه، عبدو دیالو، ادریسا گئیه، تیلو کرر، جولیان دراکسلر، لئاندرو پاردس، مائورو ایکاردی، دانیلو پریرا، آندر هررا(اکیپ)

19:38: 

رناتو سانچز، ستاره پرتغالی لیل که با میلان به توافق رسیده بود، در آستانه پیوستن به پی اس جی قرار دارد. (لوپاریزین)

19:17: 

دریس مرتنس، ستاره بلژیکی ناپولی پذیرفت که با کسر مبلغ قابل توجهی از دستمزدش، در این باشگاه ماندنی شود.(کوریره دلو اسپورت)

18:55: پیشنهاد 75 + 15 میلیون یورویی بایرن مونیخ برای ماتیاس دی لیخت به باشگاه یوونتوس رسید. باشگاه تورینی احتمالا با این پیشنهاد موافقت خواهد کرد. (گاتزتا دلو اسپورت)

18:03: باشگاه رن فرانسه که به نظر می رسید مقصد بعدی ساموئل اومتیتی باشد، از جذب این بازیکن منصرف شد. رن نسبت به آمادگی بدنی اومتیتی تردید دارد و مصدومیت های متعدد این بازیکن همه چیز را منتفی کرد.(مارکا)

17:30:

 در صورت ناکامی بارسلونا در جذب رابرت لواندوفسکی، پی اس جی و چلسی جدی ترین گزینه های ستاره لهستانی خواهند بود (اکیپ)

17:00: یوونتوس در آستانه غلبه بر بارسلونا در رقابت جذب کنان ایلدیز، ستاره جوان آکادمی بایرن مونیخ، قرار دارد. این بازیکن روز گذشته برای انجام تست پزشکی و مذاکرات نهایی وارد تورین شد.

15:02: سایت گل ادعا کرد که ژوزه مورینیو، سرمربی رم، به دنبال به خدمت گرفتن ویلفرد زاها، مهاجم کریستال پالاس است.

14:30: باشگاه برنتفورد اعلام کرد که آرون هیکی، مدافع کناری بولونیا را به خدمت گرفته است. آرسنال نیز به دنبال این بازیکن اسکاتلندی بود.

14:01: باشگاه بارسلونا برای خرید رافینیا، ستاره لیدز، پیشنهادی 60 میلیون پوندی ارائه کرده و به این ترتیب مذاکرات طرفین از سر گرفته شده است. چلسی نیز این بازیکن برزیلی را می خواهد.

13:20: پل پوگبا، ستاره فرانسوی، که از منچستریونایتد جدا شده بود، برای نهایی انتقال آزادش به یوونتوس وارد تورین شد تا در تست‌های پزشکی این باشگاه شرکت کند.

12:30: باشگاه ساسولو پیشنهاد پاری سن ژرمن برای به خدمت گرفتن جانلوکا اسکاماکا، ملی پوش ایتالیایی، را رد کرد. پی اس جی برای خرید این بازیکن 30 میلیون یورو به همراه بند 5 میلیون یورویی پاداش ارائه کرده بود.

11:50: میرر ادعا کرد که فرانک لمپارد، سرمربی اورتون، به دنبال خرید دو بازیکن است: کایل واکر-پیترز از ساوتهمپتون و آرماندو بروخا از چلسی

انتقال‌های مهم انجام شده:

آنخل دی ماریا (اننقال آزاد به یوونتوس)

روملو لوکاکو (چلسی به اینتر-قرضی)

آندریاس کریستینسن (چلسی به بارسلونا)

گابریل ژسوس (منچسترسیتی به آرسنال)

کالوین فیلیپس (لیدز به منچسترسیتی)

سادیو مانه (لیورپول به بایرن مونیخ)

ارلینگ هالند (دورتموند به منچسترسیتی)

آنتونیو رودیگر (انتقال آزاد به رئال مادرید)

داروین نونیز (از بنفیکا به لیورپول)