کریستین پولیشیچ، ستاره آمریکایی چلسی، هراسی از رقابت با رحیم استرلینگ برای حضور در خط حمله این تیم ندارد.

برای رقابت با بازیکنانی مثل استرلینگ به چلسی آمدم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، رحیم استرلینگ تصمیم گرفت پس از چند سال حضور در منچسترسیتی از این تیم جدا شده و راهی چلسی شود. 

او اولین خرید این باشگاه لندنی در پنجره نقل و انتقالات تابستانی لقب گرفت و با قراردادی به ارزش 47.5 میلیون پوند به جمع شاگردان توماس توخل اضافه شد تا شرایط این تیم را در خط حمله بهبود ببخشد. 

پولیشیچ که در سال 2019 از بروسیا دورتموند به چلسی منتقل شد، بارها با مشکلات بسیاری از جمله مصدومیت روبرو بود، بطوریکه نتوانست شایستگی‌هایش را در ترکیب این تیم نشان دهد اما حالا هراسی از رقابت با استرلینگ ندارد. 

این مهاجم تیم ملی آمریکا در گفتگو با ESPN در این باره اظهار داشت:« او از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. ما واقعا از حضور این بازیکن در چلسی هیجان‌زده هستیم. قسمت جذاب و زیبای حضور در چنین باشگاهی این است که ما هر روز رقابت زیادی داریم.»

او با اشاره به تلاش بازیکنان این تیم در تمرینات برای رسیدن به ترکیب اصلی گفت:« همه ما هیجان و انگیزه بسیاری برای حضور در تمرینات داریم و این که بتوانیم به بازیکن دیگری که به ترکیب ما اضافه شده عادت کنیم و کنار او بازی کنیم به این هیجان اضافه می‌کند.»

پولیشیچ درباره این که آیا حضور استرلینگ شرایط را برای او تغییر خواهد داد اضافه کرد:« این موضوع تغییر زیادی برای من به همراه نخواهد داشت. من همچنان به سختی تلاش می‌کنم تا بتوانم جایگاهم را در تیم به دست آوردم. این کاری است که پیش از این هم انجام می‌دادم و تغییر عجیبی به وجود نیامده است. اینجا چلسی است و ما برای همین رقابت‌ به این تیم ملحق شدیم.»