محمدطاهر وادی، پاسور تیم ملی ایران می‌گوید ملی‌پوشان برابر لهستان تمام تلاش خود را انجام خواهند داد.

وادی: حریف دست و‌ پا بسته‌ای برای لهستان نیستیم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی والیبال ایران در حالی یکشنبه شب از گدانسک به بولونیا رسید که طی روزهای اخیر مشخص شد شرایط میزبانی در کشور ایتالیا اصلاً مناسب نبوده است اما محمد طاهر وادی می‌گوید ملی‌پوشان کم‌کم با اوضاع کنار آمده‌اند.

محمدطاهر وادی درباره مرحله نهایی لیگ ملت های 2022 اظهار داشت: بدون شک این مرحله سطح بالایی دارد. هشت تیمی که به فینال راه پیدا کرده‌اند از بهترین تیم‌های جهان هستند و همه تیم‌ها تلاش می‌کنند که بهترین نتیجه را کسب کنند.

وی ادامه داد: تیم ایران پس از پایان هفته سوم مقدماتی یک هفته در لهستان حضور داشت و تمرینات خوبی را انجام دادیم. مربیان نکاتی را برای بازی اول ایران در مرحله نهایی مقابل لهستان مدنظر داشتند که به خوبی در تمرینات آنها را انجام دادیم.

پاسور تیم ملی والیبال درخصوص شرایط میزبانی ایتالیا، عنوان کرد: شرایط سالن تمرین، تغذیه و … ایده‌آل نیست اما برای تمام تیم‌ها یکسان است. سعی کردیم با این شرایط کنار بیاییم. تمام تلاش‌مان را کردیم که تمرینات خوبی داشته باشیم و از نظر ذهنی آماده بازی با لهستان باشیم. جوری رفتار کردیم که شرایط میزبانی مشکلی برای ایران ایجاد نکند.

وادی درمورد این‌که گفته می شود لهستان برای انتقام مقابل ایران قرار می‌گیرد، تصریح کرد: درست است که آنها برای انتقام وارد زمین می‌شوند، اما ما هم دست و پا بسته نیستیم. تلاش می‌کنیم که مدل بازی آنها را ببینیم و بهتر از آنها عمل کنیم. امیدوارم بازی خوبی از خودمان به نمایش بگذاریم. انشالله با همدلی بازیکنان و دعای خیر مردم بتوانیم یک بازی در شان تیم ایران انجام دهیم.