مدیرعامل باشگاه فولاد معتقد است که با توجه به چند عامل، در مورد موضوع سقف قرارداد، عقب نشینی صورت گرفت.

گرشاسبی: استقلال هنوز مخالف خروج  رضاوند است
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه فولاد یکی از موفق ترین باشگاه ها در مارکت تابستانی بود. این تیم تقریبا بازیکنان مورد نظر خود را جذب کرده اما هنوز چند انتقال پر سر و صدای دیگر را پیگیری می کند تا به یک مدعی واقعی در لیگ بیست و دوم تبدیل شود. حمیدرضا گرشاسب در گفت و گوی تلفنی خود با برنامه انتهای الوند، در مورد روند نقل و انتقالاتی سرخ پوشان اهواز توضیحات کاملی داد که در ادامه می خوانید:

می خواهیم در آسیا آبروداری کنیم

پنجره نقل و انتقالات فولاد دو سال بسته بود و نتوانست بازیکن بگیرد و تیم را تقویت کند. ما در نیم فصل دوم فصل گذشته و زمانی که پنجره باز شد فقط 5-4 روز برای جذب بازیکن فرصت  داشتیم. بعد هم که به عنوان یکی از دو نماینده فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا حضور و به مرحله یک هشتم نهایی راه یابیم.

خواسته هواداران دوست داشتنی فولاد این بود که در آسیا به عنوان تک نماینده ایران در مرحله حذفی لیگ قهرمانان، آبروداری کنیم و بتوانیم به مراحل بعد صعود کنیم. با توجه به این موضوع و با لیست آقای نکونام، رایزنی و پیگیری های خود را شروع کردیم و بازیکنان مدنظر کادر فنی را با حمایت مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان و هیئت مدیره باشگاه فولاد را جذب کردیم. ضمن اینکه 12 بازیکن خروجی هم داشتیم.

شایعه پرداخت ارقام نجومی به بازیکنان

این ارقام که مطرح می شوند، خیلی هایش واقعیت ندارد. همه چیز باهم حرکت می کند. قیمت همه چیز نسبت به سال قبل تغییر کرده است. در لیگ برتر 8-7 تیم برای بستن تیم های قدرتمند باهم رقابت می کنند. ما هم یکی از این تیم ها هستیم.

بحثی بود که سازمان لیگ سقفی را تعیین کنید. ما پرسیدیم گفتند که مثلا برای ملی پوشان 12 میلیارد است و بقیه هم طبق این سقف رقم های پایین تری خواهند داشت.خواسته ما هم همه باشگاه تعیین سقف بود ولی زمان تنگی بود و فرصتی برای شروع بازی ها نبود. ضمن اینکه خیلی از تیم ها بخش قابل توجهی از بازیکنان خود را جذب کرده بودند. به نظرم این عقب نشینی صورت گرفت.

نتیجه مذاکره با دژاگه امروز مشخص می شود

یکی از بازیکنان مورد نظر آقای نکونام برای پستی که دژاگه در آن بازی می کند در خارج از کشور حضور دارد. او که سال پیش هم با ما بود بعد از اینکه صحبت و توافقات انجام شد، یهو غیب شد و نتوانستیم تا الان پیدایش کنیم که پاسخی به ما بدهد. به خاطر ترمیم پست یاد شده صحبت هایی با اشکان دژاگه شده که نتیجه امروز مشخص خواهد شد.

ماجرای رضاوند به کجا رسید

آقای آجورلو اعلام کردند که سرمربی جدید آرش رضاوند را می خواهد و در لیست او قرار داد. ما هم دیگر صحبت زیادی انجام ندادیم و تا این لحظه باشگاه استقلال موافقت نکرده است.

عدم رضایت نکونام از اردوی ترکیه

کاملا کذب و شایعه است. نمی دانم این اخبار از کجا بیرون می آید. ما که صحبت کردیم خیلی راضی و خشنود هستند.