انتقال محمد دانشگر از استقلال به سپاهان با واکنش روزنامه معروف آبولا پرتغال همراه شد.

رسانه پرتغالی: دانشگر، مورایس را به ساپینتو ترجیح داد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که مدیران و هواداران استقلال امید زیادی به تمدید قرارداد محمد دانشگر داشتند و حتی پرویز مظلومی عضو هیئت مدیره آبی ها در یک گفتگوی تلویزیونی اعلام کرد که این بازیکن در آستانه تمدید قراردادش است اما مدافع آبی ها به یکباره سر از باشگاه سپاهان درآورد و با عقد قراردادی راهی این تیم اصفهانی شد.

پس از حضور دو سرمربی پرتغالی یعنی ریکاردو ساپینتو و ژوزه مورایس در فوتبال ایران، توجه رسانه های پرتغالی به لیگ برتر نیز بیش از پیش افزایش یافته و همین انتقال نیز با واکنش روزنامه آبولا همراه شده است.

این روزنامه با تیتر "انتقال دفاع مرکزی ساپینتو به تیم ژوزه مورایس" نوشت:  محمد دانشگر مدافع میانی 28 ساله استقلال، ریکاردو ساپینتو را با سپاهان ژوزه مورایس معاوضه کرد.

آبولا در ادامه آورده است: این بازیکن ایرانی در پایان قراردادش با استقلال به مدت سه فصل با سپاهان قرارداد امضا کرد. سپاهان فاش کرد که جذب محمد دانشگر درخواستی از سوی ژوزه مورایس سرمربی این تیم بوده است.

این روزنامه در پایان اضافه کرده است: ریکاردو ساپینتو و ژوزه مورایس با هدایت تیم‌هایی که فصل گذشته به ترتیب در رده‌های اول و سوم قرار داشتند، مدعیان قهرمانی در ایران خواهند بود.