کاوه رضایی مهاجم سابق شارلروا با استقلال به توافق رسید.

فوری؛ کاوه رضایی به استقلال پیوست
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، در حالی‌که از چند روز پیش گمانه‌زنی‌ها از انتقال قریب الوقوع این بازیکن به استقلال حکایت داشت، او امروز در تست پزشکی شرکت کرد و با مثبت بودن نتیجه آزمایش‌ها، اکنون مقدمات انتقالش به استقلال فراهم شده است.

از هتل اسپیناس که محل مذاکره و عقد قرارداد بازیکنان استقلال در فصل جاری است نیز خبر می‌رسد که توافقات کامل رضایی با استقلال حاصل شده و این بازیکن تا ساعاتی بعد آبی‌پوش خواهد شد.

کاوه رضایی مهاجم 30 ساله فوتبال ایران سابقه یک سال حضور نسبتا درخشان در تیم تحت هدایت علیرضا منصوریان را دارد که با 13 گل از جمله گل دیدار دربی همراه بود. او همچنین زننده آخرین گل فصل استقلال در دیدار مقابل العین محسوب می‌شود.

رضایی پس از ترک استقلال راهی فوتبال بلژیک شد و در دو فصل در شارلروا 19 گل به ثمر رساند و پیشنهاد کلوب بروژ، به‌عنوان یکی از تیم‌های قدرتمند بلژیک را متوجه خود دید. او اگرچه در بروژ عملکرد چندان خوبی نداشت اما در بازگشت به شارلروا موفق ظاهر شد و 20 گل در دو فصل ثبت کرد.

او در مجموع 5 فصل در تیم‌های بلژیکی بازی کرد و در مقاطعی جزو لژیونرهای موفق فوتبال ایران بود و به تناوب در ترکیب تیم ملی هم قرار گرفت و 18 بازی ملی انجام داد.

کاوه حالا با پیوستن به استقلال، خط حمله آبی‌پوشان را پرستاره‌تر از قبل می‌کند و در رقابت با پیمان بابایی، سجاد شهباززاده، ارسلان مطهری و... برای حضور در ترکیب اصلی تلاش خواهد کرد.