هنوز هم خاطره تلخ درگیری بازیکن و سرمربی استقلال روی خط برنامه نود از خاطر هواداران این تیم پاک نشده است.

منصوریان - رحمتی؛ ارتباط همزمانی که جنجالی نشد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش ورزش سه در اوایل لیگ هفدهم بود که افتخاری مدیرعامل استقلال در برنامه نود حاضر شد تا نسبت به عملکرد ضعیف استقلال پاسخگو باشد.

ملکی عضو هیئت‌مدیره باشگاه هم به‌همراه علیرضا منصوریان سرمربی و مهدی رحمتی کاپیتان استقلال روی خط تلفنی برنامه حاضر شدند.

اظهارات ضد و نقیض منصوریان و فاش‌گویی‌های ملکی روی آنتن زنده باعث شد تا مهدی رحمتی در برابر سرمربی‌اش بایستد و پس از خنده‌های کذایی ملکی و به دنبالش واکنش فردوسی‌پور، دیگر ارتباط بین رحمتی و منصوریان مثل گذشته نشود.

درحالی‌که این دو ۵ سالی را با یکدیگر سرد و سنگین برخورد می‌کردند، در بازی نفت با آلومینیوم برخورد گرمی داشتند تا به‌نوعی کدورت‌هایشان تمام شود. دیشب هردو مربی که کاپیتان‌های استقلال نیز بودند روی خط برنامه فوتبال برتر آمدند تا علاوه بر صحبت در مورد استقلال راجع‌به صحنه‌های مشکوک داوریِ بازی‌شان هم صحبت کنند اما این بار دیگر خبری از درگیری لفظی و اختلاف بین این دو نبود و همه چیز به‌خوبی و خوشی به پایان رسید و هر دو مربی خواستار ورود VAR به فوتبال ایران شدند.

حالا دیگر نه رحمتی در باسگاه استقلال است و نه منصوریان سرمربی این تیم. باید منتظر ماند و دید آیا دوباره این دو نفر شانس این را پیدا می‌کنند تا به باشگاه محبوب‌شان برگردند یا خیر؟