در صورت بازگشت حکم مهاجم گابنی، گل گهر شانس بالایی برای قرارگیری در رتبه سوم خواهد داشت.

رویای  گل گهر؛ پایان فصل بالاتر از سپاهان!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش ورزش سه، روز گذشته سرانجام مسئولان کمیته استیناف تایید کردند که پرونده مهاجم خارجی گل‌گهر دوباره به این کمیته ارجاع شده تا به این ترتیب فوتبال ایران تحت تاثیر این خبر قرار بگیرد.

این پرونده در ابتدای فصل و با شکایت سه باشگاه سپاهان، استقلال و پیکان از باشگاه گل‌گهر تشکیل شد و در نهایت حکم به تغییر نتیجه بازی این سه تیم در مقابل شاگردان امیر قلعه نویی داد تا ۷ امتیاز کسب شده توسط گل‌گهر، از این تیم سیرجانی کسر شود و در اختیار حریفان قرار بگیرد.

حکم ۳-۰ در کمیته انضباطی صادر و در کمیته استیناف تایید شد تا شاگردان امیر قلعه‌نویی که امید زیادی به قرارگیری در بین سه تیم بالای جدول داشتند، به میانه‌های جدول سقوط کنند.

اما حالا با ارجاع پرونده به کمیته استیناف امیدها در دل گل‌گهر نیز زنده شده است. در صورتی که این کمیته در بررسی جدید، حکم را نقض کند، ۷ امتیاز به گل‌گهر اضافه خواهد شد که در این صورت تیم سیرجانی ۴۲ امتیازی می‌شود و از آن سو سپاهان نیز با همین تعداد امتیاز کنار گل‌گهر قرار می‌گیرد.

فارغ از تاثیر حکم در سرنوشت قهرمانی، این پرونده می‌تواند جایگاه سومی لیگ ایران را هم تحت تاثیر قرار دهد و به همین خاطر بازیهای روز دوشنبه لیگ برتر از حساسیت بیشتری هم برخوردار خواهد بود چرا که صالحی رییس استیناف اعلام کرده که حکم نهایی تا پایان هفته صادر خواهد شد.